mmätajuu miten oonki unohtanu kertoa ku olin niin innoissaan, mutta mun ook:n tilkkupaketti tuli :). voi vitsi, vaikka sun minkälaisia kankaita..en kyllä tiedä mitä mä niistä värkkään. oispa tosi kivaa näyttää teille kuva niistä mutta kun..ei oo sitä korttia kameraan. no okei, en kyllä ettinykään ;). rupesin tekemään sitä peltileipää mutta ku mä niin tykkään tehä sen noista rouheisista sämpyläjauhoista ja ne ei ois riittäny ni lähin shoppailemaan. oikein tosissaan kuule, ihan tohon viereiseen k-kauppaan. no mut niin, siel ei ollu sitä oikeeta jauhoo joten ostin hiivaleipäjauhoo ja tein sitte hiivaleipää. oon tehny sitä viimeks varmaan joskus ala-asteella..no mut voi että. herkullista!

mä en tajuu miten musta on tullu tämmönen ihme leipuri. oikeesti mä en koskaan leivo leipää, nyt mä teen sitä jotain kerran viikossa. johtuukohan se siitä että mä asun täällä maalla ;)? ei mut oikeesti, sen jälkeenhän tää hullutus alko ku tänne muutettiin. mut hyvä juttu, itse tehty leipä on hyvää ja halpaa.

niin, ite aion laittaa kankaat tänään postiin. anteeksi vaan sannalle kun kesti. mutta kun..seli seli ja töitä vuorotta. oli muuten ihana saada se kangaspaketti, mä oon ollu ihan hukassa ku sny loppu ja mulle ei tu paketteja..täytyy alkaa varmaan huutonetistä tilailee kamaa ni on postimiehellä taas töitä ;). salaisten sukkien saapumisen suhteen mä olen menettänyt toivoni, en enää jaksa ees oottaa niitä. eipä se maailma yksiin sukkiin kaadu, onhan niitä. mut harmittaa kyllä. mun mielestä tämmöset vaihtojutut on ihan huisin ihania ja osallistun niihin aina tosi innoissani. mut..no joo, en kyllä itse asiassa aio alkaa avautumaan tästä nyt.

nyt täytyy ottaa nätisti neula käteen ja rupee toimeen. oikein ihanaa vapaapäivää minulle, ja hauskaa viikon alkua sinulle :).