hermojen menetys on taas kerran ihan hollilla. ei siis ei. ei puhettakaan että mä saisin mitään kuvia tänne ku tuolla ne pysyy kortilla, eivät siis siirry edes koneelle. en tiedä onko vika kortissa vai koneessa, mutta päätin syyttää konetta koska se sekoilee muutenkin niin paljon. en tiedä, joka tapauksessa eilen se ei suostunu siirtämään kuvia. tilttas samantien. buuttasin koneen ja sehän tilttas jo enne ku se ehti käynnistyä, jäi vaan junnaamaan..no mut ku malttaa odottaa ni sitte tapahtuu (maukka on opettanu tän mulle, olen kuuleman mukaan kovin kärsimätön sielu ;)). sitte mä maltoin odottaa ja se vihdoin käynnisty oikein. laitoin sitte kortin sitään ja mitä tapahtuu? kyllä TILT. murrrr. eli oisko se vika sittenkin kortissa..? missä on mun toinen kortti, sillähän mä voisin kokeilla..? hmmm..täytyypi kaivella.

noh, tänä aamuna se suostu siirtämään tasan kolme kuvaa (mikä on kyllä jo edistystä sekin..). yksi niistä on ensinnäkin epätarkka ja toisekseen vasta lähtökuopissaan, joten sitä en voi esitellä. kaksi niistä on samasta kohteesta; toinen lähempää, toinen kauempaa. ne mä voin esitellä.

vauvoja putkahti siis, nämä lähti poika-sellaiselle. olettaisin että ovat jo perillä, alkuviikosta lähetin. pitäis kai - postin tuntien ;) - laittaa viestiä että onko menny perille..mut ku mä innnhoon laittaa tommosia viestejä ku kuulostaa siltä että mä kerjään kiitoksia. mut oishan se kiva tietää ette ne oo jossain postin omissa varastoissa. hmph.

taitaa olla muuten vika kortissa, tuokin kuva on ihan sumee vaikka on otettu päivällä ja kaikkee..ja toinen kuva mikä noista tossuista oli, ni siinä on tossa keskellä semmonen raita - toinen puoli on tommosta sumeeta ja toinen semmosta ihan oikeeta, terävää kuvaa. noh, eiköhän tuosta jotain selvää saa:

663875.jpg

hih, piparminttutossut :).

sitte. asiasta miljoonanteen. nää on tämmösiä tarinoita vuokrakämpistä..meillä on tuo vessan lavuaari tuottanu ongelmia, se siis vähän väliä on tukossa. nyt ku me oltiin kolmatta kertaa laitettu sinne putkimiestä, ja se meni taas kuukauden päästä täysin tukkoon ni mä sanoin että nyt se kyllä tutkitaan. koska jotainhan siellä on vikana kun se koko ajan tukkeentuu. maukka sitte yleismiehenä avas sen..hmm, onko se hajulukko? no, eniveis se avas sen mikä nyt avataan ja näin selvisi syy lavuaarin tukkeutumiseen.

siis tiedätte varmaan niitä koristekiviä? mitä myydään kaikissa krääsäkaupoissa ja kukkakaupoissa ja ihme kaupoissa, semmosia erivärisiä mitä voi laittaa joko kukkiin (tai siis ruukkuihin :D) tai sitte joihinkin kynttiläasetelmiin ja näin. joo, no niitä oli siellä kolme! kaksi punaista ja yksi sininen! anteeks mitä? minkä takia? joku on oikeesti joutunu myöskin avaamaan sen asian ja tunkemaan ne hemmetin kivet sinne. siis voisko joku kertoa että onko kellään tullu koskaan mieleenkään että tungenpa noi ylimääräset koristekivet tonne lavuaarin hajulukkoon??

kaikkea sitä..