tulin töistä kotiin väsyneenä ja voimattomana ja matkalla yläkertaan - siis kotiin - ajattelin kaiholla tulevaa syksyn sny:tä. ja mennyttä keväistäkin..ja muita vaihtoja ja annahyvänkiertää-hässäköitä mihin oon ehtiny osallistua. on ollu niin kivaa ku on tullu postia :). siis semmosta oikeeta postia, ei laskuja tai mainoksia. yllätys olikin suuri kun avasin oven ja minulle oli 2 ISOA ja 1 pienempi, mutta painava kirjekuori.

ellaeliisan deco! idea on hauska, hieman samantapainen kuin tuossa ook:n kesän tekeleessä, mutta decon kohdalla menee ringissä: jokainen siis laittaa mukaan jotain josta seuraava rakentaa deco-sivun. mitään lisäämättä, mitään pois jättämättä. ajattelin huomenna herätä aamulla aikaisin, keittää kahvia ja istua keittiönpöydän ääressä näpertämässä. ihanaa :). ihan liian vähän tulee tehtyä mitään askarteluasioita..aina kesäsin mulla se into hiipuu ja pimeinä syysiltoina taas intoudun oikein kunnolla.

koska ellaeliisa luonnollisesti odottaa jännityksellä decoa saapuvaksi, en voi kertoa siitä muuta :), en siis muiden tekemistä upeista sivuista, enkä valitettavasti siitäkään mitä minä sain omiksi rakennustarpeikseni. kerran aiemmin olen deco-sivun väsännyt. kyse oli kassi-alman nalle-puh-dekosta (tämä lienee jo perillä, joohan??):

536586.jpg

siinä on siis i-haa. i-hana ja surullinen i-haa. teksti on luonnollisestii a.a. milnen kirjasta 'the complete winnie the pooh'. sivu alkoi tuosta tekstistä, oikeastaan valitsin senki ainoastaan yhden asian tähden. toki koko tarina i-haasta on hellyyttävä mutta erityisesti i-hastuin kysymykseen: 'inasmuch as which'.

vähän jäi harmittamaan kun aloin vaan (tyhmänä) kirjottamaan tekstiä ja kynä olikin huono ja käsialastakin tuli sitten huonoa ja rivitkään ei oo suorassa. mutta se sopii i-haan kanssa i-han loistavasti.

aivan, tässä oli siis vasta yksi paketti. kaksi iiiiisoa oli vielä jäljellä. tattadaaa!!!! salaiset sukkani saapuivat! sukat oli tehnyt sini. kaimani siis. en sentään niin epätoivonen ole, että alkaisin itselleni paketteja lähettelemään ;). mukana oli anteeksipyyntö viivästymisestä - saat anteeksi - ja lisälahjuksia korvikkeena odotuksesta. ihania! 3d-kuva, muita kuvia, ihania kankaita ja loput sukkalangasta. kuvia tulee taas myöhemmin..

sukkalanka olisiko kenties regiaa? muistanko väärin? nyt ei jaksa googlettaa..sukat ovat muuten sopivat, mutta isot =D. eipä hätiä kyllä, mä olen tottunut siihen - harvemmin mä sopivia sukkia saankaan. mummokin on vasta viimeset 2 vuotta osannu neuloa mulle oikeankokosia sukkia. kun mun tassu on siis kovin pieni. kokoa 35-36. ei se nyt kauhean pieni ole, mutta jotenki se on..no, eniveis maukan mummoltakin sain viime jouluna sukat (yllätys ;)). tyynehän ei ole koskaan aiemmin mulle sukkia neulonut joten enpä kovin yllättynyt kun oli niin väärän kokoset ku olla voi, luultavasti lähempänä 38-39..mut onneks mä oon niin kovin näppärä tyttö että osaan pienentää niitä.

niin, siis tykkään kyllä noista sukkalangoista :), eli kiitos! osui oikeaan. ja nuo kankaat..voi vitsi, tajuutte ku näätte kuvan..mut kyllä nyt osu niin mun laukun näköstä kangasta että.

nyt täytyy lähtee köllimään maukan kanssa. se lähtee huomenna poikien kanssa mökille ni pitää pussailla varastoon.

en jaksa linkittää. enkä tarkistaa kirotusvirheitä.