tiedättekö, niistä kivistä mitkä löyty sieltä hajulukosta..mä en tiedä onko niillä ja niiden poistamisella mitään osuutta asiaan mutta tämmöinen outo ilmiö on käynyt..että samaan aikaan ku kivet poistettiin, meidän vessassa alko haisemaan. siis ei heti samantien, vaan illalla ku tulin kotiin ni huomasin tän. eikä siinä vielä kaikki. mutta kun siellä haisee ihan ehta kissanpissa! ei siis kissanpissan ja -hiekan sekoitus, eikä kissanpissan ja pesuaineen sekoitus, vaan ihan pelkkä, puhdas kissanpissa. ja siis meillä ei ole tosiaan kissaa..eli onko hajulukkoon asetetuilla koristekivillä mahdollista poistaa kissanpissan hajua..? ja mistä se haju edes tulee? naapurin tätillä on kissa, joo mutta tuskin..

mua raivostuttaa toi kamera, en löydä sitä toista korttia mistään vaikka just viime viikolla mulla oli ne molemmat kädessäni. hmph. täytyy koittaa kaivella sitä nyt..tänään :), pitäis pari kuvaa saada otettua. ufojaki oisin tietysti nyt just halunnu kuvata ku ei oo mahollista, khih. olen siis ahkeroinut myös ufojen kimpussa, saunasukka menee kantapäässä. on ollu niin kovasti töitä että en oo kyllä hirveesti ehtiny panostamaan käsitöihin. luojan kiitos mulla on ihan tosi löysä ens viikko, siis miettikää, vaan 2 (kaksi!!!) päivää töitä! ihanaa :). ja en siis todellakaan aio alkaa stressaamaan raha-asioista, ehei. minä nautin vapaapäivistäni. jos aurinko paistaa, neulon ulkona. jos sataa, neulon sisällä. ja ompelen vihdoin sen hameen.

mä en ees oikeesti muista koska mulla ois ollu viimeks juhannus vapaata. ihmeellistä. vähän harmittaa ku maukka on töissä mut onneks meillä on sentään yks yhteinen vapaapäivä, ja sen on viikonlopun illassa ni ei tarvii stressata heräämistäkään. vitsi että mä oon tyytyväinen :).

nyt hypitään taas asiasta toiseen ja takasin, mutta noista ufoista tuli mieleen. että voi että, mulla ei oo kyllä niitten kanssa sinänsä mitään hätää. siis mullahan ei oo niitä ku muutama hassu..vaikka musta tuntuuki siltä että ihan liikaa on kaikkea kesken ja blah, ni ei. kävin nimittäin just scaritsan fufosivuilla, ja huh..siinäpä vasta läjä ufoja 8). niitä katsellessani totesin myös sen että taitaa olla aika hyvä juttu että en oo keränny puikkoja ;). mulla on siis jotakuinkin yhdet kaikkia tarvittavia kokoja. se tarkottaa sitä, että mulla ei voi olla ku yhet sukat kerralaan kesken. hyy-vä. koska oikeesti, löysin tossa joku aika sitte aivan taivaallisen ihanat polvisukat (vitsi ku en nyt heti muista missä ne on..), pitsiset..ah..no, mähän oisin alkanu neulomaan niitä siltä istumalta (punaset kiitos, ihanaa) mutta mun 2,5 sukkapuikot on kiinni saunasukissa.

nih. eli hyvä homma. nyt mun on muuten pakko kaivaa ne polvisukat..hetki..löyty!! ne oli vilmalla, vilman ohje, kaikki kunnia sinne suuntaan. eikö oo ihanat, häh?

nyt mä oon juonu hulluna kahvia ja saanu pikkisen energiaa. lähden siis kauppaan ja teen kasviskeiton. ja vaihteeks peltileipää. sitä syödään meillä usein, mutta kun..helppoa ja hyvää :).

uh, tekee hulluna mieli kaljaa..