vaan ei niin hyvää ettei jotain pahaakin, vai miten se meni..? vimmu on taas ihan mahoton, oon valvonu aamuneljästä sen kanssa. luulin että sillä on oikeesti joku hätä, tai että sattuu johonkin ku oli ihan samanlaista meininkiä ku niitten anaaleitten kanssa..olin jo ihan muuttamassa koko päivän ohjelmaa ja lähössä lääkäriin, kunnes vaiva selvisi. syy, minkä takia mä olen siis valvonut kun mun ois todellakin pitäny nukkua (ja pitäs vieläkin) on se, että vimmulla on ilmavaivoja!

hemmetti että joskus kyllä riepoo tommosen takia menettää yöunet, hei oikeesti. mut ei se tietysti sille mitään voi, että se pelkää kaikkea tyhmää ja epäoleellista - mutta ei esim. liikkuvia rekkoja tai muuta vastaavaa - ja kun ei sille oikein sitä saa selitettyäkään.

noh, syy siihen minkä takia mun piti ja pitäis nukkua on se, että mulla on vapaapäivä. itse asiassa kaksi vapaapäivää putkeen..ja tattadaaaaaa!! heini tulee :))))). ei vähän hauskaa. ja eilen selvis että myös heinin pasi tulee jonku mikon kanssa, jota mä en oo koskaan tavannu mut oletan että jos se on pasin hyvä kaveri ni seki on ihan huipputyyppi :))). luvassa on siis hirmuista meteliä ja oluenjuontia, ja luultavasti jotain valvomistakin. eli eilen lidlistä ostetut energiajuomat tulee tarpeeseen.

lidlistä puheenollen , ohhoi mikä kauppa. siis olis kai muutakin vinkumista ku jaksais mut että siellä ei sitte käy mastercard?? mikä kauppa se semmonen on? paska.

ootteko kattonu tota serranojen perhettä? ykkösen aamuohmelia? mä oon viimeset en ees muista kuinka monta vuotta lähes poikkeuksetta ollu hulluna näihin ohmeleihin. en tajuu miten ne onnistuukin kerta toisensa jälkeen valitsemaan niin hyviä ja koukuttavia ohmeleita. varsinkin ku mä en oikeesti kato telkkaa juurikaan. innostun aina kaikista uusista sarjoista hirveenä, mut en oikeesti koskaan kato niitä sitte ku ne tulee. hmph.

no mut niin, ajattelin kyllä et nyt on menty pahasti metsään mutta sitte katoin jakson noita serranoja ja koukkuun mä jäin, aivan loistosarja :). nyt mä rupeen siis kattomaan sitä.