maukka laitto mulle eilen töihin viestin että mä oon ’taas’ saanu jonku paketintapasen. eipä mun tarvinnu hetki miettiä ni päätin että siellä on varmasti eijan lähettämät oravannahat. mä lähetin sille cd-levyjä kortteiluun, ja eija lähetti mulle paketin. ja minkälaisen paketin, katsokaa:

 

629405.jpg

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ihania, ihania korttitarvikkeita! kartonkia, korttipohjia, kirjekuoria, ääriviivatarroja, 3dkuvia ja -tyynyä (näistä olen erityisen kiitollinen, en ole uskaltanut kokeilla), kiiltokuvia ja kaksi aivan ihanaa eijan tekemää korttia. eija tekee myös aivan mielettömän ihania koruja, ja oli tehny mulle vielä lisäks kännykkäkorun. on kyllä ihan mun näkönen, aivan oikein valittu J. eija tosiaan kysy silloin kun levyjä lähettelin, että mitä haluaisin, mutta mä en halunnu nimetä mitään vaan tietysti halusin yllätyspaketin, khih. yllätykset on ihania. ja nämä yllätykset oli erittäin ihania.

 

629412.jpg

 

eilen sitten vietettiin parveketupiaisia. maukalla oli viimenen koulupäivä. tai ei ees mikään oikea koulupäivä, se kävi vaan hakemassa todistuksen (täynnänsä kiitettäviä) ja tuli kotiin. mutta kuitenkin, ennen ku sillä alkaa kesätyöt, on sillä kesälomaa 2 päivää. ei ku 3! wuhuu ;). no mulla on myös tänään vapaa, sitte oli kaunis ilma ja kaljaakin oli kaapissa. otettiin sitte muutama ja sitte pari lisää. sitte meinattiin lähtee baariin, mutta kello olikin jo sen verran ettei lähetty. päätettiin jäädä kotiin ja juoda kaikki kaljat mitä löytyy ja hengaa vaan partsilla. niin me sitten tehtiin J, vaikkakin se viimenen olut teki jo vähän tiukkaa. mutta hyvät oli tupiaiset, meillä oli oikein hauskaa. sitte me tajuttiin että tää oli muuten eka kerta ku juotiin kahestaan kaljaa! ei olla koskaan otettu ees pohjia kahestaan, paitsi siis joku 1 olut..nyt on otettu siis uusi askel suhteessa =D. hyvä askel olikin, nyt me voidaan siemailla koko kesä tossa partsilla. no eikä. me ei itse asiassa varmaan ees paljoo nähä kesän aikana, molemmilla kun on vuorotyö ni toki ne menee niin että toinen on aamussa ja toinen illassa..huoh.

 

tänään kuulin uutisia salaisista sukistani..mä en oo siis vieläkään saanu niitä. joku aika sittenhän laitoin tänne blogiin salaiselle sukankutojallekin niistä kyselyä. siihen kun ei vastausta tullut (no joo, en kyllä ihan kovin kauaa odotellutkaanJ), ni laitoin hannalle – sukkaemolle siis – viestiä. tästä on kai kaks viikkoa, ja sukkien piti silloin olla lähdössä matkaan. eipä ole näkynyt ja nyt oli tullut hannalta viestiä, että posti on ilmeisesti hävittänyt ne sukat. siis ihan oikeesti, onko postilla jotain henkilökohtasesti mua vastaan? ärrrrrsyttävää.

 

nyt en pysty enää kieltämään itseäni, mun on pakko mennä hiplailemaan mun ihania korttitarpeita. saatan ehkä kasata kortin, pari. en tiedä. aika vetämätön olo..ei tunnu siltä että jaksais keskittyä mihinkään.

 

ai niin, ufoista vielä..koitan saada kuvia otettua joku päivä. mutta koivunlehtishaalin ja saunasukkien lisäksi on löytynyt kasa päättelemättömiä töitä, jotka yritän myös saada valmiiksi asti, ristipistotyö ja sitte tommonen..onks toi kanavatyö? en muista nyt sen nimeä. eli ei lopu hommat kesken. fufoiluhan alko kai tänään, kesäkuu kun on. sitä mä vaan mietin että jos mä jätän kesken yhden tekemättömän tossun ja virkatun laukun, ni eikö ne sit ufoudu fufoilun seurauksena ;).