*muoks* oli ihan pakko saada ystäväkirja hetinyt, käykää vastailemassa :).

kone toimii, wu-huu. tai no, saatiin toinen kone hetkellisesti mutta onpahan toimiva :). kiitti vaan.

teppo oli täällä. se oli ihanaa :).

liityin salaiseen neuleystävään syksylle, jee! on taas jotain mitä odottaa (ku just muuten tää mun elämä onki ihan tylsää ;)).

aloitin myös uuden harrastuksen. postcrossauksen. oon sitä pitkään miettiny mutta nyt sen tein.

saunasukat on valmiit!! aivan mahtavaa. no joo, pitäshän ne päätellä..

alotin kittenistä fifin..

kiitos juhannustoivotuksista :), tämä tyttö lähtee nyt lenkille.

suville paljon lämpimiä haleja, olit niin kurjana eilen..ja aika kännissä myös, eli taidat olla tänäänkin aika kurjana :(.

aijoo, ja sit mä päätin lähtee faces - etnofestareille. mulla alkaa 'loma' just silloin, eli työtön jakso. aion olla paljon enemmän selvinpäin ku viimeks ku siellä olin.

kuka lähtee mukaan?