mun kaikista rakkain täyttää tänään vuosia..mies,

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

joka saa mut aina nauramaan

joka saa mut onnelliseksi

johon mä voin luottaa aina ja joka tavalla

joka lohduttaa mua jos on suru puserossa

jonka kainalossa maailmasta tulee hyvä paikka

 

joka huolehtii musta aina

joka jaksaa ymmärtää mun kiukut

joka osti mulle juanesin levyn vaikka inhoo sitä

joka osaa sanoa oikeita asioita oikeaan aikaan

joka tulee onnelliseksi ihanan pienistä asioista

 

joka tekee ihania pieniä asioita jotta mä tulisin onnelliseksi

jonka pelkkä ajatteleminen saa mut hymyilemään tuntemattomille vastaantulijoille

joka saa edelleen mut sekoomaan suutelemalla

jonka syliin mä tiesin kuuluvani heti ku pääsin sinne

joka korjaa aina pöydän, koska mä inhoon sitä

 

joka muistaa halia ja pusia ensimmäiseks aamulla ja viimeseks illalla

joka jaksaa aina kiittää ja huomata mitä mä oon saanu aikaan

joka pitää huolta vimmustakin vaikka keskellä yötä

joka osaa ajatella asioita muiltakin ku omalta kannaltaan

joka ei koskaan halua kellekään mitään pahaa

 

jolle mä haluan olla edes puoliks yhtä hyvä

jonka mä haluan tehdä onnelliseks

jota ilman mä en halua olla

jota mä rakastan eniten maailmassa

jota varten mut on luotu

jonka kanssa mä haluan olla koko loppuelämäni

 

(yks jokaiselle vuodelle ja sit vielä yks)

hyvää syntymäpäivää, rakas.

 

kuuntele muru synttäribiisi aikas kuluks J