väsyttää hulluna. ihan vallan mahdottomasti. en jaksa kattoo telkkaakaan ku on niin poikki. tekis mieli neuloa, mutta ei mun aivot toimi saunasukkiin tarvittavaa määrää. se ufo, joka valmistui, on perillä. suvi soitti tänään. suvi oli viime kesänä hoitamassa vimmua, tai kävi sen kanssa lenkillä ja seurusteli sen kanssa ku mä olin töissä ja maukka oli mökillä. lupasin jo silloin mainetta, kunniaa ja lahjoja ja näin kauan siinä kesti..mut parempi myöhään ja niin päin pois. suvilla on mustavalkonen sisustusprojekti meneillään, ja se puhu viimeeks sisustustyynyistä..sinne lähti siis neulottu mustavalkoinen tyyny:

aha. ei tulekaan kuvaa tänään :), luulin että se on jo tuolla hollilla odottamassa mutta pah, kamerassahan se. ehkä huomenna..? tai maanantaina. se on päivä jota mä odotan ku kuuta nousevaa, mul on silloin vihdoin vapaapäivä. ihanaa.

mulle tuli kirjakerhosta joku aika sitte kaks james pattersonin kirjaa. oikeesti mun piti peruu ne, mut unohdin. sitte mä aattelin että kurkkaan mitä siellä on ennenku palautan ne ja sit ku mä näin ne pattersonit ni pakkohan se oli vaan kiltisti maksaa se lasku =D. onneks mulle tapahtuu tätä nykyään äärimmäisen harvoin, ennen se oli enemmän sääntö ku poikkeus.

no mut niin, eilen otin toisen niistä käsittelyyn, jamesia oli kirjoittamisessa avustanut andew gross, ja hyvin oli homman hoitaneet. hyvä kirja oli, siis niin se oli 'kolmas aste' nimeltänsä. pai te vei, oliko sitte ihme että väsyttää jos ensinnä tekee töitä 24/7 ja sit vielä repii jostain aikaa lukea kirja vuorokaudessa, khih. nyt on lukemiskausi menossa, alotin äsken joy fieldingin kirjan 'missä olet?' se tuli kirjakerhosta ihan tarkotuksella. en sitte kyllä jaksanu lukeekaan.

tjaah, täytyy lampsia suihkuun. ostin eilen uutta jalkavoidetta, rantasalmen k-kaupassa oli semmonen nainen niitä esittelemässä ja myymässä. pitäs olla jotain ihmesalvaa, tehoo kuulemma kovettumiin, kuiviin jalkoihin, jalkasärkyyn, niskasärkyyn ja hyttysenpistoihin. joo ja sit sitä voi käyttää myös käsirasvana. on rasvaista mutta imeytyy hetkessä. kokeilin sitä käsiin ja tuntu ihan hyvältä (en kai mä sitä ois muuten ostanu.. ;)), nyt täytyy testata tassuihin. ja hyttysenpuremiin. hitto että niitä on. hyttysiä siis. mä en nyt kyllä muista ton rasvankaan nimeä mut jos se on hyvää ni mainostan sitte. tai vastaavasti jos se on ihan rahanhaaskausta ni haukun sen täällä julkisesti pystyyn ;).