ootteko kattonu ykkösen aamuteeveetä? nyt kesällä siis? ku siel on joku kesäharjottelija. no emmä oikeesti tiedä onkse uus ihan talviaikanenki duunari. eniveis, muuten oikein mukava poika mutta vitsi, se kun kattoo kameraan ja odottaa vuoroaan ni se on pelottavan näkönen. sillä on jotenki sellanen..emmä tiiä, semmonen kauhuleffakatse et mun on pakko katella seiniä.

no mut onneks mä voin olla kattomatta sitä ja itse asiassa mä ehtisin vaikka lenkillekin tässä. ennen ku serranot alkaa siis. voi että, mä oisin varmaan kuallu jos multa ois se eilinen jakso jääny näkemättä! vaan onneks ehdittiin. tultiin sieltä lääkäristä puolen kymmenen aikaan jo, se oli nopee keikka. oli mukava ku oltiin serranojen loppuun mennessä jo lenkitetty koira ja syöty aamupalaa (yleensä meillä on aamut aika paljon hitaampia), ni lähettiin sitte kävelee keskustaan. aurinko paisto ja voi että. oli ihana kävellä ja pysähdellä istumaan minne huvittaa kesken matkan. tää on kyllä ihana kaupunki näin kesällä, tai toi torielämä on ihan huippua! hurja vilske ja meininki koko ajan.

siellä oli taas ne ihmispatsaat, siis semmoset jotka liikkuu ku ne saa rahaa mutta muuten patsastelee. nyt niitä oli kaks. silloin ku oltiin suvin ja nooran kanssa torilla, ni siellä oli vaan tää nainen

744043.jpg

nyt siellä oli hänen lisäks mies. amor. maukka ressu ei pystyny kattoo noita ku siinä noitten vieressä oli istunu joku naikkonen haarat levällään - ja lyhyt hame päällä. lämpimästi suosittelen kaikille joko polvien yhdessäpitoa tai housuja..

sitte me käytiin joo taito-shopissa. plah, ei tarvi mennä toista kertaa. ei ollu ku muutamia lankoja ja ne oli mielestäni kalliimpia ku käsityökeskuksessa. ja taatusti jostain saa tilattua halvemmalla. sitä paitsi mä oon lankaostolakossa. sit siellä oli niitä jukka rintalan mukahienoja vaatteita. no anteeks nyt vaan, mutta kun mä en pidä rintalaa juuri minään. ei sillä ettei se ois hyvin hoitanu hommiansa ku pystyy pyytämään tavan puolihameesta 260€ mut mä en vaan jotenki..noh. tästä johtuen kun puolet puljun tiloista oli täytetty jukka rintalan design-vaatteilla ni ei mua sit pal kiinnostanu siellä mikään.

oli siellä siis hienojaki juttuja, paljonkin. ja sielläki oli taas sitä hiton pellavalakua..kai sitä on kohta pakko maistaa. sit me käytiin tosiaan tokmannilla ja mä ostin kokeilematta, toivossa eläen mustan o-kauluksisen (aika iso O ;)) t-paidantapasen. en jaksanu kokeilla ku se makso vaan 5€. ois pitäny kokeilla ni oisin voinu ostaa toisenki ja sit siellä oli samoja paitoja punasenaki..aivan ihana päällä ja just niitä paitoja et mä tiedän että tuun käyttämään sen ihan loppuun. siellä sattu silmiin yks toinenki musta paita, pitkähihanen kauluspaita, semmonen venyväinen. semmosta mä oon halunnu pitkään ja nyt ku ei oo muutenkaan rahaa ni ostin sen.

sitte me syötiin tietty lörtsyt, maukkaki uskals kokeilla lohilörtsyä (ei inhonnu) ja sit jälkkäriks ostettiin mansikoita - sika vaikee päättää keneltä niitä ostaa ku kaikki on yhtä hyvän näkösiä ja saman hintasia - ja käveltiin satamaan istumaan ja puputtamaan niitä. aivan täydellisen ihana päivä :). ja koska me oltiin herätty ja toimittu ajoissa, ni me ku tultiin kotiin ni kello oli vasta jotain ennen neljää ni me ehittiin käydä kaupassakin ja olla vaan ja pussailla.

maukka ku nukku päiväunia, mä jatkoin virkkaamista. kesäkassi ei nyt just etene vaan tein jotain ihan muuta:

747941.jpg

tää on vielä semmonen hyshys-juttu ni ei siitä sitten sen enempiä.