ei mitään asiaa. kävin vaan lisäämässä napin savonlinnan neuletapaamissivustolle. napista kiitokset kuuluvat muuten tähän osoitteeseen. toimitus on nopeaa, tavara laadukasta ja toiveiden mukaan kasattua :). (ja ei ollut maksettu mainos =D).

oli ihan passsska työpäivä, ei siis kiinnostanu vaan yhtään ja perinteisesti just niinä päivinä ku ei jaksa kiinnostaa, ni ramppaa kaikki urveloasiakkaat ja taas kerran tuntu ensimmäisen tunnin jälkeen siltä et teki vaan mieli kiroilla kaikille hiukkaakaan epäkohteliaille junteille. onneks se korttiäijä ei käyny..ooks mä kertonu kerroinksmä siitä? en vai? nooh..

tapahtui eräänä päivänä..olin töissä. oli hiljaista. voitte kuvitella taustalle sen länkkärimusiikin, tunnelma oli jotakuinkin sama ku kaikissa länkkäreissä: baarimikko kiillottelee juomalaseja, kanta-asiakkaat istuu hämysessä nurkkapöydässä..yhtäkkiä kuuluu bootsien kopina lankkulattiaan, katseet kääntyvät ovelle päin..

ovet heilahtavat auki rehvakkaasti.

mies kävelee baarimikon luo..

no okei, mä en varsinaisesti oo mikään baarimikko ja meiän kiskalla ei myöskään oo flämfläm-ovia. eniveis se äijä käveli - rehvakkaasti - siihen tiskille ja pamautti jonku ihmeen työttömyysvakuutuskortin esille.

'ku mä annan sulle tän ni sä annat mulle kakskymppiä, eikö?!'

ää..mitä??

'niin siis eikö se niin mee, enkö mä saa tällä kortilla täältä rahaa?'

no et saa, täältä ei saa rahaa millään kortilla..voit kyllä maksaa pankkikortilla

'pankki..ja paaaankkikortilla, joo joo. siis joo joo niin tietysti, pankkikortilla'

*mies kaivelee lompakkoaan epätoivoisesti*

'joo siis saanksmä tällä sen kakskymppiä?'

*sanoo mies ja ojentaa tradekan kanta-asiakaskorttia*

no kuule et saa. sä et saa täältä millään kortilla rahaa. tämä on r-kioski, ei pankki.

'joo mut kato ku mä tarttisin kakskymppiä'

joo mut kato ku mä en voi auttaa sua tän sun asian kanssa

'no mitäs mä sit teen? ku mä tarttisin..mistä mä nyt rahaa saan?'

no siis pankistahan sitä rahaa saa, mä en nyt tosiaan voi mitenkään auttaa sua.

*mies huokaisee epätoivoisesti ja lähtee kävelemään. kaivelee samalla lompakkoaan. matkalla ovelle ilme kirkastuu! mies kääntyy takaisin..*

'hei! mä löysin sen'

niin..

*mies vetää pöytään valttikorttinsa*

'tällä ny ainaki saa rahaa'

joo ei, toi on demareitten puoluekortti..