tulipa oltua töissä. viime yö meni unien suhteen aika heikosti, joten aamulla olin taas siinä ihanassa tilanteessa että yritin va-ro-vas-ti laittaa ripsiväriä, ja toivoin että ees neljäsosa siitä menis vaan ripsiin eikä turvonneisiin yläluomiin. huoh. no ei se onnistunu ja arvatkaa auttaako silmien turvotukseen se, että niitä hinkkaa topspuikolla?

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ärsyttävää muuten, mulla on vasta viimesen ehkä puolen vuoden ajan ollu havaittavissa tämmöstä järkyttävää silmien turvotusta. eli jotakuinkin siitä lähtein ku täytin 30. ehkä se selittää asian. sillon ku nooran ja suvin kanssa muuten kierrettiin kaupungilla (voi nam, mä muistin taas ne muikut..), käytiin saima-talon hirveässä kaupassa. siis se ei ole muuten hirveä, sinne vaan tekee mieli aina laittaa kaikkia viimosia pennosia. eli oikeestaan ihan huippuihana kauppa.

 

siel on paljon kaikkee mitä mä voisin haluta, niinku pellavalakuu ja mustikkalakuu ja kristalleja irtomyynnissä ja ihania avaimenperiä ja kännykoruja ja marinoituja valkosipulinkynsiä (noora ku lukee tätä ni se sanoo yksinään ääneen joko 'sipali' tai 'ja ma laitan..', tiedoksi kaikille ;)) ja mitä vielä! ja viimeks tosiaan huomasin semmosen ihanan silmätyynyn. sitä pidetään pakkasessa ja sit jos turvottaa tai väsyttää, se läväytetään sieltä vaan silmien päälle. nih. makso kuulkaa 10 euroo. en viittiny maksaa, mä vaan urkin et mistä se oli tehty ja meinaan surauttaa ittelleni samanlaisen, kjäh.

 

tästä mun kuvienlisäysongelmasta..siis no ensinnäkin mä en nyt ihan tiedä mikä on photobucket *blush*. ja siis ongelma ei sillä edes kyllä selviä, koska tää tilttaa siinä kohtaa ku napautan tota 'lisää kuva galleriasta'-kohtaa. se ei siis aukea se ruutu. eli toisinaan kyse on tästä, toisinaan siitä että se kuva ei vaan lisäänny sinne galleriaan (vaikka lisäisin siis niitä suoraan sinne galleriaan, kulkematta kirjoitusruudukon kautta). olen kokeillut ie:llä ja tuliketulla ja ei vaan toimi. mä tutkin tätä asiaa sitte ku oon hyvinkäällä, katotaan jos se siellä onnistuu ni sit on vika savonlinnassa ;). ärsyttävää. mä kuitenki haluisin tännekin niitä kuvia saada..blah.

 

ja niin, kesäkassi etenee hitaasti mutta varmasti. yhtä varmaa on se, että lanka tulee loppumaan kesken..njäh, kassin eteneminen on itse asiassa varmempaa. ei oo kyllä yhtään mun näkönen. toi lanka on ihan mielettömän ihanaa ja kaunista. varsinkin kun se on kerällä. tai no, se on tehtynäkin tosi kaunista ja ihanaa muttei jostain syystä ehkä ihan mun juttu..katsellaan. tältä tämä säälittävä räpäle näyttää nyt:

 

744276.jpg

 

kuvassa näemmä vielä säälittävämmältä kuin livenä ;).