onko teistä joku joskus kuullut että kun mä fufoilun alkuaikoina löysin aina vaan lisää ja lisää ufoja, ni että mä olisin tehny jotain pyhiä lupauksia? mitkä meni siis jotenkin siihen suuntaan että mä teen yhden työn kerrallaan loppuun, tai ainaki maksimissaan kaks alotan samaan aikaan? en oo sanonu noin, enhän?

mä yritin. ihan oikeesti ja tosissaan mä yritin. sitte mä aloin neulomaan huivia:

 

733363.jpg

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

se on hirmu kaunis, lidlin kullakkaasta virkkauslangasta. se on valmiina kapea ja pitkä. nyt se on vaan kapea. ja koska tässä toistuu koko ajan ne samat 4 kerrosta (joista kaksi on oikeaa, yksi nurjaa ja se yksi vaivainen sitten maailman simppeleintä mallikertaa..), se on myös tyl-sää. mutta ei se haittaa, koska kaks työtähän mulla sai samaan aikaan olla puikoilla, vai mitä? ajattelin sitten tehdä varpaikkaat..

 

733394.jpg

 

nämä lähtee äidille. ovat sitä samaa snygglya ku saunasukatkin. mikäs sen mukavampi väri kesäisten läpsyjen kanssa ku valkoinen ;). mut nää sopii varmana äipälle, se aina ruskettuu niin nätisti. toisin ku eräät.. satu h:n kynsilakkakommentin inspiroimana muistin ne vihreät kotiväet mitä sonja lähetti:

 

733395.jpg

 

se mulle jäi hieman epäselväksi, että miksi tän varpaikkaan puolivalmis pari näyttää tältä?

 

733439.jpg

 

tiikeri ei pääse raidoistaan?

 

 

 

nii, ja tämän kaiken jälkeen voinkin ilolla kertoa teille että osallistuin kesäkassitempaukseen. se on virkkausringin tempaus se ja koska mä jo tiedän mitä mä aion tehdä (tai ainakin millä langoilla), on mulla kohta yks työ lisää kesken.

 

suvi ja noora tulee tänne kohta, joten mä koitan ehtiä vielä nukkua ennen sitä.

 

oikein ihanaa viikonloppua kaikille!!