pakko se kukkatesti oli sitte lopulta tehä..ku kaikki muutkin..mä kuvittelin että mä olisin joko voikukka tai auringonkukka, koska ne on semmosia vähemmän hienostuneita tapauksia. mutta ei,

kielo.jpg

kielot on kauniita. ja hyväntuoksusia. kyllä, ilmetty minä =D.

oon pykänny kasaan tota ook:n kuukauden tekelettä. se oli siis se juttu, että sanna lähetti mulle 250 g kangaspaloja, joista mun pitää pykätä jotain. mulla oli alkulähtökohtana se, että haluan kuluttaa mahdollisimman paljon kankaita yhteen tekeleeseen (vaikkakin aion siis tehdä useammankin eri askan noista), ja ihan mukavasti niitä on menny. en ehdi varmaan sitä tänään tekemään ku pitäis imuroida ja siirtää se sänky..tai toisinpäin..ku ilta kuluu taas mukavasti töissä, kuten myös huominen aamu. ja töistä suoraan singahdan keskustaan tiksaa ja velmaa vastaan. toivottavasti ois nätti ilma, ihan kurjaa jos sataa vaan.

tässä siis ne kankaat, mitä sannalta sain:

660875.jpg

(kuva on kopioitu sannan luvalla sannan sivulta)

tässä taas kankaat, mitkä minä lähetin sannalle:

716437.jpg

näitten kanssa  mulla taas oli semmonen ajatus, että mahdollisimman paljon erilaisia kankaita jotka sopii suurimmalta osalta yhteen. tää oli siitäkin hauska tempaus että tuli tongittua tota kangaskoppaa ihan ajatuksen kanssa..tosin sit mulle tuli jo pari kertaa semmonen 'eeei,emmä näitä voi lähettää ku tätä on niin vähän ja tää on niin nätin väristä ja sopii tän kanssa ja voi eei'. mut kylmästi mä lähetin vaan menemään kaikkia. mä oon kyllä ihme hamsteri.

mun keittiövaaka on aivan onneton. mä haluisin uuden. jos joku haluu antaa/myydä huippuhalvalla mulle semmosen ni ilmottautukoon välittömästi. mutta mä haluan että se on kunnollinen! käyn kohta nyysimässä jonku assmarketin hedelmävaakan, hemmetti. se sopis ihan hyvin tonne nurkkaan.. no mut niin, se on ihan onneton ja kyllähän mä sen tiesinkin jo kankaita punnatessani. punnasin siis 250 g ja sitte heittelin vielä vähän lisää. töissä kokeilin uudestaan kirjevaakalla, ja kas 206 g..semmonen pikku heitto ;). mä olin muutenkin jo myöhänen noitten kankaitten lähetyksen kanssa, joten halusin ne samana päivänä postiin..joten punnasin mukaan 44 g irtokarkkeja joita sanna voi syödä ommellessaan =D, olenpa ovela.

nyt mie ihan pikkisen tuota jatkan tuota tekelettä..heippa hei ja oikein ihanaa viikonloppua!