niisku nuhainen siis. ärrrsyttävä flunssa. tosin mitäpä tässä enää valittamaan, nyt on jo ihan semmonen olo että jaksaa vähän jotain tehdäkin..neuloa tai bloggailla, jompaa kumpaa. mutta ei kumpaakaan kovin kauaa. plaah. tiksa oli täällä velman kanssa, ne tuli sunnuntaina ja lähti tiistaina. maanantaina mulla oli jo aika kipee olo, ja sitte vielä ku oltiin kaupungilla ni repes taivas niskaan ihan täysillä. ja kahteen kertaan. 

730805.jpg 

(ja kaverit vaan nauraa..)

vaan eipä siinä mitään, tuli sitte pakkorako ostaa uusia vaatteita ;). käytiin seppälästä uudet, kuivat ryysyt. mä ostin ihanan kirkkaanvihreen paidan, mitä oon jo jonku aikaa ajatellu..ihan semmonen peruspaita vaan. sitte ostin vihreet sukkaset valkosilla palloilla (ku hameen jätin päälle kuivumaan ja siinä oli harmaita palloja mustalla pohjalla, mulla on pallokausi) ja maailman ihanimmat kengät. semmoset ballerina-malliset. virkatut :), missä oli semmonen pikkurillinkynnen kokonen bling bling-timangi. vitsi ne on makeet! ja maailman ihanimman neuleen! mä oon kyllä periaatteessa haluton ostamaan itelleni neuleita ku niitä voi tehä itekin mutta oli kylmä ja se osu käteen. onneks ostin, koska se on nyt mun lempparivaate, sopii hameiden ja housujen kanssa ja on lämmin ja ohut ja ihana.

niin, siis mun orastavaan flunssaan tuo kastuminen ei välttämättä tuonu helpotusta. tiistaina olin vielä vähän kipeempi ja sit ku jouduin olee töissä ni voi kauhia..onneks oli hiljanen päivä! eilen olin pakotettu hakemaan sairaslomaa. hyvä ku hain, nukuin puolet päivästä ja vinguin toisen puolen. tänäänki oon lähinnä vaan maannu. huomenna mun onki sitte pakko olla terve ku me saadaan vieraita :). tosin niin, me saatiin eilenkin vieraita. henkka ja hanna kävi tuomassa meidän uuden sohvan. ihanan sohvan, sanoisin vielä. punaisen. ja se sopii täydellisesti meiän olkkarin punasiin verhoihin, olin ihan varma että ne riitelee keskenään. arvatkaa harmittiko mua ja kuinka paljon, ku tuli uus sohva, joka tarkotti uutta järjestystä olohuoneeseen (tämä nykyinen on kulmasohva siis :)), mutta mä en saanu tehä mi-tään! jouduin vaan komentamaan maukkaa ja kattomaan ku se kantelee tavaroita eestaas. murrrrr.

vaan ei haittaa, maukka sai kaiken paikoilleen eikä ees kertaakaan menettäny hermojaan ku mä yritin päättää paikkoja tavaroille..siis oikeesti, oli jotenki harvinaisen vaikeeta saada kivan näköseks tätä..cd-tornitki maukka joutu kantamaan neljään kertaan ennenku ne oli molempien mielestä hyvällä paikalla. ja kato oho, se molempien mielestä hyvä paikka sattu olemaan juurikin se paikka missä ne oli alun alkujaankin =D. tähän pätee vissiin se sama ku vaatteisiinkin - kannattaa aina vaan laittaa ne mitä ekana kiskoo päälle, koska niihin sitä kuitenkin päätyy.

niin. tiksa ja velma. olipa ihan tosi ihanaa nähdä :). velma on ihan mahoton, sillä on oikeesti ihan mieletön sanavarasto (velma on siis 2 vuotta) ja se pöpisee ihan tauotta. me käytiin siellä leikkipuistossa (mihin mä halusin) maanantaina, eli just sillon ku oli satanu kaatamalla puolet päivästä että kaikki paikat oli ihan märkiä. ois pitäny munki laittaa mun kurahousut ja kumisaappaat jalkaan ni oisin voinu juosta mäki lätäköissä..

730501.jpg

vimmu ei tietysti voinu nukkua juuri yhtään kun oli vieraita, ku tokihan sitä pitää vahtia alituiseen kaikkea mitä tapahtuu..ja niin, aamulla ku se ois saanu nukkua (velmakin nukkuu ihanasti aamulla lähemmäs ysiä) ni täällä se kiers herättelemässä kaikkia et sillä ois seuraa. no voitte vaan arvata kuinka väsyny se on ollu nyt..ei pal koiraa näy, mitä nyt sen verran ku se raahustaa paikasta toiseen nukkumaan.

730890.jpg

nyt se varmaan vasta väsyykin ku suvi ja noora tulee. suvi ku on opettanu vimmua puhumaan kiinaa ni niillä menee varmaan puolet ajasta ku ne juttelee keskenään..ja eilen muuten sohvan saapuessa löyty se kameran toinenkin kortti, oli pudonnu lipaston päältä. sieltä löyty se suvin tyynyn kuva.

oli ihan semmonen perussuorakulmio malliltansa, lankoina 7veikkaa ja teddyä. koska suvi tykkää delfiineistä, piti siihen saada delfiini. tietty. sitä sai sitte tosiaan tapella siihen..oikeesti tuli yritettyä vaikka mitä ja kaikki näytti pahemmalta ku edellinen vaihtoehto. lopulta mä olin kohtalaisen tyytyväinen ja päätin pistää tyynyn eteenpäin. suvi oli tyytyväinen, ja se on tietysti se tärkein juttu :).

730951.jpg

 

toisella puolella on se saumakohta ja siinä on kolme valkoista nappia mukapitämässä sitä kiinni. valheellisia nappeja siis, koska ommeltuhan se on. muuten se näytti tyhjältä, joten siihen piti saada jotain..kukka

730953.jpg

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />