taisin eilen unohtaa mainita että sny on pyörähtänyt käyntiin :). oman parin tiedot oli tupsahtaneet sähköpostiin, ja omalta snyyltä oli jo tullut sähköpostiakin :). mukavasti oli osunut pari minulle, en oo ennen ees käyny hänen sivuillaan ikinä mutta heti tuntu helpolta ja 'tutulta' ihmiseltä ku tekstejä luin. nyt vaan paketteja pohtimaan, jei!

ensimmäinen post-crossing korttini oli saapunut, brasiliasta asti. lisään kuvan kun kerkiän sen kuvata. oli huisia saada kortti niin kaukaa.

maukka..mä olin ihan satavarma et se saa jonku epätoivosuuskohtauksen kun se näkee mikä määrä tavaraa mun matkaan tarttu joensuusta. mutta ei..ensinnäkin se vaan ihmetteli että 'ihan oikeesti, kaikki toi ilmaseks, ihmeellistä'. ja uskokaa tai älkää, tänä aamuna se vielä sano että 'ku mä tuun töistä ni voidaan vähän katella niitä sun kankaita'. heheeh, katellaan vaan, mähän voin esitellä niitä vaikka maailman tappiin. täytyy tänään kopata töistä mukaan irtokarkkilaatikko tai kaks ni saa noi napit sinne.

tarviskohan katjakin semmosia napeilleen? ne on näppäriä ku on kunnon kannet ja läpinäkyvät rasiat. jos se tarvii ni se varmaan ilmottelee vai mitä luuletta ;).

väliaikasesti mun täytyy mennä siirtämään nappini johku muuhun rasiaan, koska mun on vaan pakko päästä hiplaamaan niitä nyt. ei auta.

(imuri huudelkoon kaapissaan..)

huomenna tuleekin kummitätöseni kylään, toivottavasti ois nätti ilma. torstaina on mun viimenen työpäivä ennen lomailua - eli työtöntä jaksoa, plah - perjantaina lähteekin bussi klo 7.20 kohti mäntsälää, josta iskä ystävällisesti lupas mut noutaa ni pääsen hyvinkäälle.