se on nimittäin ollu tänään niin korkeella et tarvii varmaan jotku lintubongarin übervoimakiikarit et sen näkee..hemmetti.

ensinnäki. rahat. minkä takia mä teen töitä?? da, rahan takia. en siis tosiaan tee tätä työtä rakkaudesta r-kioskiin tai asiakkaisiin, uskokaa tai älkää. no mut minkä takia mulla ei sitte koskaan oo rahaa?? ihan v*tun älytöntä (ja siis koko tekstiä koskien anteeks vaan kielenkäyttöni mut jos se häiritsee ni kannattaa lopettaa lukeminen ihan just nyt) et mä oon töissä kaiket illat ja mulla ei oo siis koskaan ikuna milloinkaan rahaa ostaa yhtään v*tun mitään. joojoo okei meni just eläinlääkäriin ihan jännittävät summat rahaa mut silti, kyllä oikeesti aikuisella ihmisellä pitäis olla semmonen duunipaikka et jäis rahaa tommosiin yllättäviinkin menoihin. helvetti.

asiakkaat. ja nyt ei sit yhtään 'se on ammatinvalintakysymys'-lussutusta, kiitos. tiettyyn rajaan asti kyllä onkin, mut ihan oikeesti, onko teidän mielestä aiheellista alkaa napisemaan siitä kun palvelu on liian hyvää?? ei hyvää päivää mä sanon. siis jos mä nyt kysyn asiakkaalta että olikos se punanen marlboro kovassa vai pehmeessä askissa ni pitääkö siitä jumalauta ruveta nillittämään että 'pitääkö sitä aina kysyä kun minä otan aaaaaaina pehmeän askin'. joojoo, rouva hyvä mutta kun tässä tosiaan käy sata asiakasta päivässä että aika hankalaa on muistaa kaikkien mieltymyksiä (bai te vei, semminkin ku puhutaan ihmisestä joka käy maksimissaan kerran viikossa..) ja että onhan se ihan kohteliasta. ni ette usko

'mua sitte ärsyttää käydä r-kioskilla ku aaaina pitää olla kysymässä että kova vai pehmee ja otatko muuta ja mämmämmää'

mä oon tosi pahoillani mutta me tässä pyritään olemaan kohteliaita ihan kaikille ja jos se ei rouvaa miellytä ni ei oo kyllä mikään pakko asioida täällä

v*ttu.

ja muuten. mä oon sitte jokusen kerran elämäni aikana ostanu punasta marlboroa. keskimäärin 15 vuotta sitä tuli tehtyä ja kertaakaan mulle ei tuottanu ongelmia sanoa että 'punanen marlboro, pehmee'.

sitte vielä päälle yks hemmetin ahdistava äijä joka viettää aina mun työvuoron aikana 2-4 tuntia siellä kiskalla. eilen se alotti sen et aina kun se anto rahaa (luonnollisesti siinä pitää v*ttu ramppaa koko ajan maksamassa yhtä peliä kerrallaan..) ni se otti kädestä kiinni. lopulta mä sanoin sille et pistää ne rahat siihen pöydälle vaan. hyi helvetti. joo, ja siis sit tää maailman hauskin leikki että mua nauratti. tuli vaihtamaan arpaa rahaks ja voi että ku meillä kaikilla oliki ihan tosi hauskaa haahaahaa ku se ei irrottanukkaan siitä arvasta. kertaakaan 10 vuoden aikana toi läppä ei oo naurattanu mua eikä ketään kenet mä tunnen. nyt vielä vähemmän. koska mä olin jo aukonu päätäni tolle edelliselle naisellekin ni sanoin tälleki vaan että 'niin haluuksä sitä rahaa vai et?'.

ja sitte. voisko ihan oikeesti ajatella että ku lähetään kioskille tai kauppaan tai luojaties minne vaan yleisille paikoille ni kävis vaikka suihkussa?? hyi hellll mä sanon ku se yks untamo yökyökyök..siis oikeesti, se haisee niin hielle ettei sitä oikeesti usko! koko kiska haisee ihan hirveeltä ku se tulee sinne ja vartin sen jälkeenkin..ja luonnollisesti sillä on vielä tapana odottaa kaikki asiakkaat enneku tulee ihe kassalle. ettei kato joudu vaan seisomaan yhtään pidempään ku on pakko.

mitä sitte vielä. en keksi muuta. ois täs jotain hyviäki juttuja mut ei viitti pilaa tätä angstausta.

ah, gallup:

kuinka moni arvas et on peeämässät ilmassa?