mua riepoo nyt tää vuodatuksen kyky olla ottamatta kuvia vastaan (olenko mä muuten ainoa kelle se on enemmän sääntö ku poikkeus..??), että mä en ees jaksa kertoa teille mitään. koska mulla kuitenkin on jotain kuviakin..

ainakin viikonlopusta, joka meni mukavasti. suuret kiitokset kaikille ihanille ihmisille jotka siihen vaikuttivat <3. oltiin vaan ja hengattiin ja käytiin hourulaivaristeilyllä ja minä söin ensimmäistä kertaa savonlinnassa asumisen aikaan paistettuja muikkuja. ah, miten hyviä ne oli! ja lörtsy, me löydettiin lohilörtsyt ni johan pääsin mäkin syömään :).

nii, ja sitte aamusta tuli jotain askartelutavaroita mitä joku on vissiin tilannu mun nimellä ;), muutama 3d-kuva ja korttipohjia ja sen sellaista pientä kivaa. täytyy jonain vapaa iltana istua kortteilemaan, ihan on hinku askarrella.

nih, eli ei niistäkään siis kuvia. joten mä voisin vallan hyvin kerätä voimani ja nostaa takapuolen meidän uudelta, ihanalta sohvalta - unohtu muuten kysyä et oliks tässä hyvä nukkua? - ja lähtee koiran kanssa lenkille. on vaan voimat aika vähissä. vaan mentävä on.

toivottavasti minua energisempää alkuviikkoa kaikille!