ihana olla kotona. olihan se ihanaa olla reissussakin, nähdä ihmisiä ja juhlia ja olla ja mennä ja syödä porukoitten jääkaapilta (niil on aivan erilainen jääkaappi ku meillä - se on aina täynnä herkkuja. nyt voiki olla viikon syömättä). mut on se rankkaa. ja oikeesti ku mä onnistun aina kehittämään jotain ihme aikatauluja et päivät menee vaan niiden perässä juostessa. ja siis siltikään mä en ehtiny nähä kaikkia keitä oisin halunnu. mut ens kerralla sit taas, ja onhan se niin että tännekin saa tulla :).

eniveis, perjantaina juhlittiin siis tepon tupareita. se sai sen 'jotain ihan muuta' mitä virkkasin sillon kkt:n alussa, huovutetun patalappusen ja samaa sarjaa patakintaan. siitä saattaa ilmaantua kuvaa myöhemmin, nyt ei vaan jaksa ettiä sitä. kuvaa siis. se on nimettömänä sadan muun kuvan joukossa, olkoot siis. meillä oli ihan hauskaa, mutta mä olin tietysti sen edellisen -ja sitä edellisen, ja koko edeltävän viikon itse asiassa - yön valvomisen jäljiltä aika väsyny. siis ihan kuolemanväsyny. se oli kauheeta. johtuen siitä ja loman alusta sain lauantaina niin tappomigreenin että ei oo meinaan vuosiin ollu noin pahana. aivan järkyttävää..uh, en haluu ees puhuu siitä ku muistan sen kauhean kivun ja pahoinvoinnin ja yök.

joka tapauksessa sain vihdoin lääkkeen mikä toimi ja pääsin nukkumaan. nukuin semmoset 12 tuntia ja sit olikin jo energiaa vaikka mihin. olin sitte kuullu että emma salokoski on facesissa ja koska karjaalle ei ollu ku reilu 100 km, mä lähin ajamaan sinne :). olin ihan hurjan ylpee itestäni ku oon ihan tosi huono lähtemään ajamaan pitkiä matkoja (kyllä, mulle tuo on pitkä matka) yksin ja vielä tuntemattomia teitä ja muutenkin, harvemmin mä mitään bändejä haluun mennä yksin kattomaan. nyt oli vaan pakko päästä. sitä paitsi iskä anto navigaattorin matkaan ja se ohjas mut hienosti perille. ja olihan siellä sitte heini ja julle, ja rakas pikkuveljeni ihanine hulttioystävineen. onneksi lähdin. facesissa on ihana tunnelma.

788778.jpg

ja emma salokoski ensembleineen oli loistava! mä oikeesti oon kohta siinä tilassa noitten kanssa että rupeen kiertää niitten keikkoja ympäri suomen. aina niin hyvä meininki ja mieletöntä musaa ja siis ku se emman ääni on mieletön, ja varsinki ku se oikeesti osaa käyttää sitä..ja sit ku bändi on täynnä oikeita ammattimuusikoita ni voi että..huh.

788770.jpg

just ku pääsin billnäsiin asti ni alko satamaan vettä - siel oli sadellu koko viikonlopun - ja mentiin sitte heinin ja jullen kanssa sisäkahvilaan kahville (jullen visa tarjos, se on huipputyyppi ;)) kunnes keikka alkoi. ja kas, oltiin hetki katottu keikkaa ni oli niin kuuma auringonpaiste et joutu riisuu t-paitasilteen. ihanaa.

788807.jpg

mitäs sitte..hmm..ainii, sitte kävin heidillä ja sovittiin ens kesän aikataulu =D. aikainen lintu ja silleen, katsokaas. mennään siis sinne oopperaan ja mennään siis kattomaan aida. mä odotan jo nyt innolla. vaikkei ehkä kannattais, tulee aika pitkä odotus ;).

maanantaina mä olin tosi urhoollinen, mulla oli vähän darranen olo mut silti mä pystyin siihen minkä olin päättäny - pidin vauvapäivän. kävin kattoo tätä:

788799.jpg

ja tätä:

788800.jpg

ja vielä tätä:

788781.jpg

ihania. mut silti mikään ei vedä vertoja oman kodin hiljasuudelle :). näin myös jamin, joka on viimesen vauvan isoveikka..siis oikeesti, tästä ei oo ku puol vuotta ku se oli vielä ihan pentu. nyt se on ihan äijä. menee siis ekalle luokalle. ja on kohta mun pitunen..mahotonta. ihanasti se piti pienemmistä huolta, tosi kultanen kersa. mut se onki aina ollu ihan mieletön tyyppi :).

tiistaina kävin vielä sääksissä moikkaamassa annmarya ja muksuja ja tietysti viliä, joka on aivan mielettömän suloinen

788801.jpg

voitteko väittää muuta? sitte käytiin vielä nooran kanssa helsingissä heinillä ja pasilla. paitsi et pasi ei taas ollu kotona. se aina karkaa ku mä oon menossa sinne. ihan joka kerta sama juttu. sitte vielä, ette usko. nooran ja heinin äiti oli nooralle ihmetelly et ku voi kun hänellä on hirrrrveet läjät kaikkia kankaita ja lankoja ja hän ei enää jaksa kauheesti niitä säilöä ja niistä tehä ni mitäköhän hän..noooh, voitte vaan kuvitella kuka sieltä sit haki muovikassillisen lankoja ja kolme kassillista kankaita :). ihania lankoja, en nyt vaan jaksa mitään kuvausjuttuja. näätte ne sit valmiina. sit porukat oli käyny alpakkatilalla ja toivat mulle ihanaa, vaaleenbeigeä alpakkaa sieltä. sain myös käskyn tehdä siitä huivin itelleni ni ei niskat jumahda..nyt täytyy vaan kaivaa joku kiva malli.

sitte. kiitos tellu :). paketti oli tullu perille, ja niin oli se toinenkin paketti. ei ois tosiaan tarvinnu! tilasin siis pilkkahintaan tarpeettomia puikkoja tellulta ja hän oli laittanut vielä alpakkaa mukaan. iiiihanan väristä, sopii ihanasti ton beigen kanssa, taitavat päätyä samaan huiviin. ei se nyt niin kauaa kestäny se toimitus :).

sny oli laittanut kortin, kiitos :). kuvaan senkin sitte..en nyt.

uus novita oli vihdoin tullu, ja voi tota 'tonmäteen'-mallien määrää :).

kesäkassitempauksen virkattu kassi on valmis. ja ruma. no, enää se ei oo niin ruma ku aluks, nyt se on vaan tosi pikkutyttömäinen.

788802.jpg

vaan onpa valmis.

tohon toiseenki on palat melkeen tehtynä, ne pitäs vaan kursia yhteen. katotaan maltanko ku tässä ois kaikkea muutakin houkutusta nyt ympärillä ;).