sanni palkitsi mut tämmöisellä:

award

lämpimät kiitokset :). tuli hurjan hyvä mieli. mä en tiedä kelle mä tän antaisin eteenpäin. mun mielestä näitä ei saa mennä katsokaas jakelemaan vaan ihan miten sattuu, vaan oikeesti siis tarkotuksella. tietysti mä haluisin antaa tän sannille takasin, koska sannista on tullu mulle tärkeä. mut seki jotenki..siis jos näitä vaan aina antais takasin sinne mistä on saanu ni sittenhän niitä ei ees enää ehkä osais arvostaa niin paljon, ja ei ainakaan joutus näkemään vaivaa sen ajattelussa että kelle ihan oikeesti haluu antaa iloa ja hyvää mieltä..vai..?

joten mä mietin tätä.

***

sanni oli hommannu nukkekodin, joka sai mut muistamaan että mun nukkekoti tuli vihdoin tänne meille sillon ku mä tulin hyvinkäältä. se oli siellä porukoiden hoivissa. mun piti ottaa siitä kuvaa ja esitellä teille se, mutta se on nyt pahanlaisesti tuolla nurkassa kököttämässä joten tämä hoidetaan jonain toisena päivänä.

vimmun häntä on viallinen..se roikottaa :(. eilen ajateltiin että se on vaan vielä niin väsyny mökkireissusta ettei se vaan jaksa innostua mistään mut tänäänkin..kyllä se sitä heiluttaa mutta sillälailla alhaalla. netistä yritin kaivella, ja kyseessä saattas olla joku pieni murtuma tai vesihäntä mutta enpä tiedä. jos ei se tosta nouse ni täytyy soittaa lääkärille maanantaina, ainaki saa mut rauhottumaan. niin, siis kipee se häntä ei ole. muuten ihan kunnossa on koko koira.

ostin taas pitkästä aikaa lidlistä sämpyläjauhoja, en tosiaan muistanutkaan kuinka hyviä ne on. suosittelen siis kaikille. ne on kyllä tosi semmosia..vehnäsiä, siis ei puhettakaan mistään rouheista siellä sekana mutta mä yleensä teenki semmosta rouheis-mallista ni ihan kivaa vaihtelua. tein eilen sämpylii ja pistin pakkaseen ja tänään tein kaalikeittoo ni piti taas tehä sämpylii ku ne on niin hurjan hyvä yhdistelmä.

nyt mä lähen syömään niit sämpylii iltapalaks ja sit me pelataan musatriviaa. oikein iloista lauantai-iltaa kaikille :).

ai niin, toi fifi oikeesti edistyy tällä kertaa. kohta on toinen kerä, siis ensimmäinen, tuhlattu..en tiedä riittääkö noi kaks kerää mut toivotaan, en tosiaan jaksais maksaa itteeni kipeeks siitä että tilaisin jostain yhen kerän lankaa..

jeh.