pitääkö sitä ilmoittautua joka paikkaan hä? no mutta (nyt tulee seliseli) koska kohta alkaa 10%-tempaus (nappi ei suostu liittymään, voitte kuvitella sen tähän).

ni siihen otin siivelle, siis avustamaan tämän virkkausrinkiläistempun. mulla on tossa yhteen jos toiseenki salmonellahuiviin langat ni jos saisin ton ekan (vai sadannen..?) viritelmän purettua (mohairia, arvatkaa vaan..) ja tehtyä sitte vihdoin sen huivin ni..ja siis niin, tosiaan sitä lankaahan menee aina sitä mukaa kun siitä jotain tekee eli täällä se sippu nyt sitte on:

834527.jpg

ja koska suurin osa mun langoista on sukkiin sopivia ni..arvaatte varmaan ;)

sukkasato.jpg

tosiaan olin ajatellukin että aikalailla teen sukkia, koska tosiaan noita lankoja on ja koska tykkään sukkia tehdä. ja siksikin ettei tästä taas tullu tylsää kuvatonta pöpinää.

otin mä vähän yhen kuvan, kävin vähän sny:lle ostoksilla..oikeesti kyllä harmittaa ku ei pääse hehkuttaa näitä! olin mä vähän töissäkin siis, älkää toki kuvitelko että mulla vapaapäivä olis ;). tosin mä keksin niin, että ku pääsin klo 12 ni menin siittä suoraan kauppaan ja sitte tulin kotiin ja oon tässä yrittäny huijata itteeni etten oo töissä käynykkään..et niinku kävin vaan kaupassa ja tulin kotiin. on sitte pirteempi olo ku on ollu vapaapäivä..

hui, tääl alko ukkostamaan! mä ihmettelinki eilen ku olin siis niin älyttömän väsyny ettei mitään rajaa, ei oikeesti meinnu silmät pysyy auki. ja päätä särki, mut johan täällä on tänään satanuki koko päivän aika railakkaasti et oli varmaan jottain matalapainostusta ilmassa.

ei muuta. eilen opin töissä taas vähän yhen uuden osa-alueen ja tänään sitä pääsin vähän harjottelemaan..tosi ihanaa varsinki tää alku ku on koko ajan uutta oppimista :). tai onhan sitä varmaan aina ku hommat muuttuu ja tulee lisää juttuja muttei ehkä ihan tämmöstä rykäystä kerralla.

nyt mä aion kuulkaa vähän blokittaa ja sit mä aion nukkuu päikät.