oli mukava. töitä en päässy tekemään, pelkkää teoriaa käytiin läpi ja sitä sitte riittää..torstaina pitäs olla ensimmäinen kunnon työtyöpäivä, siihen asti opiskellaan..perjantaina mun pitäis kuulemma jo hanskata hommat. siis yhdeltä osa-alueelta. tossa on tosi paljon duunia ja todella monta eri toimeksiantajaa joilla kaikilla on omat vaatimuksensa ihan kaikesta ja tietysti aivan erilaisia palveluitakin, ettei homma vaan menis helpoks.

oppimista vaikeuttaa se, että luonnollisesti tietokoneohjelmat on yrityksen sisäisiä - joita en ole siis koskaan nähnytkään - ja kohtalaisen laajoja. lisäks pelkkä puhelimeen vastaaminen on mulle ihan uutta, koska meillä on tietysti internet-puhelimet, joita mä en myöskään oo koskaan käyttäny.

toki kaikesta (myös puhelimesta) käytetään vähintään kolmea eri sanaa ja lisäksi siitäkin on ikioma kirjainlyhenteensä. jokaiseen mahdolliseen paikkaan on eri salasanoja ja käyttäjätunnuksia, malliin coccskedok1433.

haastavaa, jonka takia mä siitä tykkäänkin :).

sain torstain kiskavuoron kokonaan pois, eli tällä viikolla ei oo tuplapäiviä. tosin ei oo yhtään vapaapäivääkään, viikonloppu menee kiskalla. ens viikolle jäi tiistaille ja torstaille tuplat, eli juoksen suoraan töistä töihin. mut silloin on jo onneks yks vapaapäiväkin, perjantai siis. jee :).

nyt koiran kanssa ulos ennen ku maukka tulee, sit pääsee syömään. oon ihan kuolemaisillani nälkään. aa, tein muuten eilen elämäni ensmästä kertaa lasagnea. mallia tonnikala. oon aina kuvitellu että lasagnen tekeminen ois kovin haastavaa ja vaivalloista mut pah. helppoohan se oli ja hyvää tuli ja nopeesti vielä. samalla tein sen kanssa salaatin, vitsi et oli hyvää.

vimmun häntä on ihan tavallinen vimmun häntä, heiluu pystyssä :).

ainii, suvilta tuli kortti =D. esittelen sen teille asap, on meinaan oikeesti hauskin kortti mitä oon saanu aaaaaikoihin.

ihanaa viikon alkua :).