täällä viris salmonellavillitys. lankoja punnitessa tuli vastaan muutama kerä vuosikertalankaa novitalta, mitäköhän tuo oli..panda moderno siinä lukee. teddymaista. no eniveis se käyttäyty kuin olisi huiviksi halunnut ja mikäs minä olen lankojen tahtoa epäämään ;). tälle löytynee jossain kohtaa uusi koti, vaaleenpunanen kun ei oo mun väri ollenkaan

865613.jpg

mut ihana se on! mitannut en mutta iso se vaan on, ja ihanan pehmonen :).

865609.jpg

ihan hapsut ja kaikki laitoin, niitä en oo kyllä vielä tasottanu.tämä menee tänne:

834527.jpg

ja sotkee mun lankalaskujani hurjat 150 g ;).

***

mökkireissu meni puihin, mulle tarjottiin töitä sunnuntaiks. toki sitä sunnuntaityöt otetaan vastaan..ja tosiaan, kivempi on mennä mökille sitte ku siellä ehtii oikeesti olemaanki. ei ees harmita, ihme kyllä. maukka päätti kanssa jäädä kotiin, se keksi et paras vaihtoehto mökkeilylle on juoda kotisohvalla kaljaa xD.

joo. siis big brother. voi hell..niin siinä siis kävi että mä tapitin eilen ensin extran. sitte kävin vähän urkkimassa netistä et mitä tyyppejä ne tyypit on. ja illalla me katottiin se pirun ohjelma. mä EN HALUA alkaa kattomaan sitä, en!! itsas maukkakaan ei haluu et mä katon sitä ku mulla oikeesti menee hermot sen kanssa aina, siis ne ihmiset vaan on niin tyhmiä ja sit ku niistä näytetään vaan ne tyhmistä tyhmimmät jutut ja aaaaargh! olin jo eilen ihan raivona. siis se einari. voi taivas, mä en vaan kestä sitä mä en! ja se mariiiiiiia..uh. mä en ees alota tästä, voisin paasaa vaikka kuinka kauan ja muistettava on että muahan ei kukaan pakota sitä kattomaan ;).

mieletön ilma ollu, kylmää ja aurinkoista! täytyy alkaa heti nyt neulomaan säärystimiä, langat on odottanu jo puol vuotta ja tulossa on maailman simppeleimmät harmaat säärystimet että ei sen pitäs näin vaikeeta olla :).

ihanaa viikonloppua kaikille jotka sitä pääsee vapaalla viettelemään ja työn iloa meille muille!