kävin työhaastattelussa. keskiviikkoaamuna. noh, eilen sieltä soitti se pomon pomo josta tulis munki pomo jos mä saisin sen työpaikan. että voisinksmä tulla uudestaan haastatteluun. no tokihan mä menin, oli mukavantuntunen työ ja kohtuuliksa, miksen ois menny..emmä tiedä mitä mulle on tapahtunu mut se tarjos mulle osa-aikasta duunia, tod kämäsellä viikkotuntimäärällä. ja joo siis määräaikanen se on, ne tekee kaikki sopimukset määräaikasina. lupailivat jatkoja kyllä mutta mä en niihin lupauksiin usko ennen ku näen (iskä on opettanu).

no niin, eniveis. minä, joka yllätin itseni jo taannoisessa työhaastattelussa vaatimalla edes kohtalaisen kunnollista palkkaa, aloin tällä kertaa vänkäämään kaikesta muusta. no en nyt, kunhan rupesin neuvottelemaan tuntimäärästä..nousihan se :). ei nyt vieläkään mitään oikeen työn verosta, mutta kuitenkin joka viikko tietty määrä tunteja. maanantaina alkaa työt ja heti ens viikko tuleeki olemaan täyttä tykitystä..koulutusta siis uusiin töihin, joka päivä 7 - 8 tuntia, siihen päälle torstai-iltana kiskalle, samoin la ja su. seuraava viikko mennee muuten samaan malliin mutta joudun tekemään kiskalla kolme vuoroa ja töissä alkaa työt, ei siis koulutusta enää. siitä lähtien mä olen siis asiakasneuvoja. vau ;).

ilmeisen rankkaa duunia, mut mä oon aikalailla päättäny olla hyvä siinä.

hyvät on fiilikset :), onneks kaikki marjat ja muut on jollain tasolla kerätty ni ei tarvii niitten perään itkee.

kävin kurkkimassa ystäväkirjaani, ja tässä vastauksia siellä esitettyihin kysymyksiin..

niksu kysyy missä olen töissä tai mitä opiskelen, ja tuossa edellä tulikin aika tyhjentävä vastaus ;). se riittäköön.

suklis halus tietää kuka on mun paras kaveri. paras kaveri on käsitteenä tosi vaikea. mulla on paljon kavereita ja myös ihana määrä hyviä ystäviä, joita ilman mä en vois olla. niitä tyyppejä joille voi puhua aina ja luottamuksella ihan kaiken ja joiden ajatteleminen saa hyvälle mielelle. vaikkapa heidi. tai teppo. tai suvi. tai heini. tai tiksa..maukka on tietysti se kaikkein läheisin, mutta mä en laske sitä tähän koska se on paljon muutakin. eli mun ystävät on niin hyviä, että ne olemassaolollaan ansaitsee sen ettei niitä laiteta mihinkään järjestykseen. <3

kassi-alma utelee uskonko ufoihin. en tiedä. oon aivan varma siitä, että me ei olla maailmankaikkeuden ainoita eläviä ja järjellisiä olentoja. sitä en tiedä uskonko siihen että ne tyypit muilta planeetoilta lentelee tänne sieppaamaan ihmisiä..

satu h ja linda b molemmat kysyy mun ikää, 30 vuotta oon, synttärit on lokakuun 12 eli kohta tulee vuosi lisää. huh.

teija halus tietää mun toisen nimen. se selviää teijan omasta ystäväkirjasta jonne mä oon ilmoittautunut mun koko nimellä.

hannankin kysymykseen on jo vastattu, nimittäin mitä kesäsuunnitelmia mulla on. ei juuri mitään enää ;). unohdin muuten tohkeissani käydä siellä torilla..pah. mulla on melkein koko kesä menny muutenki ilman suunnitelmia, ainoot mitkä on suunniteltu etukäteen ni on näitä vierailuita mitä tänne on tehty. muuten oon vaan eläny hetkessä.

punatukka..hmm..kysymys kuuluu 'onks hymy okei'. jaa-a. riippuu tietysti hymystä. jos hymy-lehteä ajatellaan, ni en hirveenä tykkää siitä. eli ei oo okei. jos hymystä hymynä ni se on okei :).

sanni, ihana keväinen snyyni on kirjoittanut ihanasti näin:

niin paljon kaikkea ! Ennenkaikkea tahtoisin kysellä nokat vastatusten mieluummin

toivottavasti me pian nähdään :). tai no, ei me pian nähdä ellei jotain ihmeitä satu. mutta ens kesänä järjestetään yhteinen tuokio, maukka on aina valmis lähtemään turkuun ku siellä on linna, ja turustahan ei oo kovin paha matka enää.

siinä vastauksia, näitä tulee lisää kun kysymyksiä tulee lisää. sinne vain kyselemään ja vastailemaan siis.

***

aamulla heräsin ajoissa, halusin juoda maukan kanssa aamukahvit. sitte kävin blogikierroksella aamutuimaan ja teija oli valvonu koko yön ja aamuseittämältä sitte päättäny että mä rokkaan. vieläpä perusteluiden kanssa. mä lainaan nyt sieltäkin, jos teijaa häiritsee ni kertoo vaan :).

"Kolmas rokki on Sini. Vaikka multakin riittää tarinaa niin Sini kirjottaa aina romaaneja.Ja avoimesti. Se on tosi rohkeaa se avoimuus, ja siksi Sini on rock."

tokihan tuosta tuli hirmu hyvä mieli :), joten mun päivä on alusta asti ollu mitä mainioin. toivottavasti me nyt päästään sinne tampereelle tässä syksyn aikana ni voidaan ihan oikeesti nähä teijankin kanssa ja juoda syksyiset mansikkamargaritat (kai niit saa juoda muutenki ku kesällä ;)).

nyt mä taas fifin kimppuun.