väsyttää. viikviik. mun piti tänään punnita lankojani, en uskaltanu ;). kokeillaan keskiviikkona jos ois enemmän rohkeutta, huomenna oon ensin töissä neljään ja sitte kiskatöissä varttia vailla viijestä eteenpäin. ei paljon muuta sitte ehi ku töitä tehä ja olla matkalla töihin =D. oikeesti ei pal naurata, oon tosi väsyny ja joka aamu pittää vielä herätä ajoissa. plaa. mut hei, onneks on perjantaina vapaapäivä :). ja hei, se että on paljon töissä tarkottanee sitä että tilipäivänä voi pistää hymyilyttämään. siitä onki aikaa ku on viimeks semmonen ihme sattunu..pyh.

no mut hei, ei huolta. vaikka mä saisin kuinka paljon rahaa ni mä tiedän mihin mä sen pistän.

huolimatta rahatilanteesta nyt ja tilipäivänä, mun pitää mennä ja ostaa puikot. kokoa 2,0. puhuin tiksan kanssa tänään baijerilaisista (en voi linkittää ku kone tökkii, laitan linkkiä jonain kauniina päivänä kun muistan :)) ja en oikeesti voi enää kovin kauaa odottaa että saan alkaa pykää niitä kasaan. lisäks täytyy tietysti jotain lankaa niihin ostaa. pitkään mä mietin sitä väriä ja ensin päätin jo että musta, mut siinä näkkyy niin huonosti kaikki kuviot että ei. valkonen ois kaunis mutta kun se on valkonen ja ainalikanen. kirkkaanpunasena mä aion tehä ne..toiset sukat joiden nimi/malli/suunnittelija on nyt hakusessa, polvisukat kuiteski, oommä niistä puhunu. joten mitä jää..joko vihreet tai sitte oranssit. tai ruskeet. hemmetti, ruskeet ois muuten ehkä parhaat, semmoset tummansuklaanruskeet..oisko se se?

joo, sit mä tarviin semmosen puikkomittarin. semmosen millä saa helposti selvitettyä minkä kokonen puikko osu käteen sadan puikon sekalaisesta valikoimasta. ei jaksais aina miettiä ku on tämmönen. sitte mä ostan 2,5 pyöröt että voin tehä sen yhen neulotun liinan viime novitasta (?). sitte mä haluun vielä jonku sukkakirjan. jossain kävin tänään kylässä ja siellä oli esitelty ihania sukkakirjoja, mä päätin heti et mulle kanssa yks. mulla ei oo yhtään semmosta.

mitäs vielä? joo, mä haluun mennä kosmetologille ja nassunpuhdistukseen ja se vois samalla värjää mun ripset ja laittaa parit kestot sekaan ja sit mä haluun mun ryppyselle iholleni ryppyjä poisajavan päivävoiteen ja yövoiteen ja silmänympärysvoiteen ja puhdistusaskan ja kasvoveden. koko hoidon siis. mä oon jopa oikeesti päättäny että mä ensinnä meen kosmetologille ja sitte vasta ens vuoden puolella (ku oon hävittäny kaikesta 10%) ostan kaikkia neulejuttuja, niitä on nyt kyllä ihan riittämiin ja samaten kaikkia mitä mä haluisin tehdä..tai siis mä just päätin sen xD.

olipa ihanan sekava sepustus =D, anteeks taas. koittakaa kestää mua. ens viikolla kaikki on jo paljon paremmin ku mulla on vapaapäiviä kaksin kappalein eikä yhtään kahden työn päivää.

joo, mun pitää mennä suihkuun ku oon ihan nihkee ämmä.

pus.