no joo, en mä sitä sny:tä omista ;), mä en vaan osannu muuten tota muotoilla. on taas pää vähän jumissa ni ei oo sanoja ihan kaikelle. jostain syystä heräsin yöllä..en tiedä, kai mä näin painajaista tai jotain, kuitenki säpsähdin hereille ihan syänkohtauksen partaalla :/. sit en uskaltanu heti alkaa nukkuu ku en tienny mitä oli tapahtunu. no aamulla soi kello puoli kuusi, arvatkaa nukuttiko ;).

töissä oli taas kerran kivaa, sain tehdä töitä melkein koko päivän ja opin ihan älyttömästi uusia asioita. ai, ja sain mä vähän kehujakin, hih :).

no sitte mä tulin kotiin ja nii-i! sny! mä olin oikeesti niiiiin onnellinen jo siitä edellisestä paketista (varmaan muistatte ne kool-aidit ja langat ja karkit ja avaimenperänki :)) etten tosiaan odottanu enää toista pakettia tälle kuulle! ja voi vitsi mikä paketti!

ensinnäkin sny lähetti oman kuvansa (kuvan laatu, siis laaduttomuus, on aivan täysin miun syytäni:

845809.jpg

mut enkeli se on, se minun nysseni :).

ja se paketti! tai oli tuoki siellä paketissa mutta voi, minä sain katsokaa mitä minä sain:

845799.jpg

aivan mahtavaa! siis ei, ei mulla ollu tuota kirjaa aikasemmin :). se on just loistava mulle - siinä on ihan kaikki selvitetty alusta asti ja tosi selkeesti ja kuvien kanssa. ja ihania ohjeita! yllättäen ensimmäisenä bongasin parit laukut..siellä oli paljon semmosia mitkä hyppäs heti todolistalle. aion myös tehdä itselleni virkatun hatun, jostain syystä oon jo pitkään ihan välttämättä semmosta halunnu ja nyt siihen on ohjekin.

KIITOS!

sitte ne vihdoinkin valmiit (eli nyt ku näitä kuvia tulee ni niitä kans tulee ;)). palmikkosukat. nää on mun elämäni ensimmäiset palmikko mitkään ja olen niihin siis tyytyväinen vaikka ei ne ihan täydelliset olekaan. mallihan on siitä edellisen novitan sukkaliitteestä. näitä oli tosi kiva ja nopee tehdä.

845792.jpg

kuten huomaatte, mokasin ekassa sukassa ton yhden palmikon kanssa. siitä tuli liian lyhyt. toistin virheen symmetrian nimissä ensin tuolla jalkaterässä ja sitte toisessakin sukassa. saatan joutuu purkamaan ton toisen sukan kärkeä, nyt kuvassa huomaankin että toi on tolleen. pah. lisäks joo siis mulla ei ollu tarpeeks lankaa joten molemmissa vaihtuu lanka kantapään kanssa samaan aikaan. sen huomaa kanssa mutta ei se mua häiritse.

nyt mä meen vähän taas kokeilee päiväunituksia. ehtis tunnin nukkua ja sit jos jois vähän kahvia ni jaksais olla töissä hereillä.

huomenna mulla on vapaapäivä :).