tosin se on aika sama että mikä viikonpäivä sitä nyt just on ku oon töissä kuitenkin ;). töissä. mukavaa. tykkään. tänään tein ihan töitä koko päivän, mulla oli siinä lähellä (mielettömän kärsivällinen :)) tukihenkilö jolle mä sit sain aina huutaa ku tarttin apua. se tapahtu aika usein. muuten menee hyvin mut tiettekö ku on säännöt. joo niitten kanssa ei oo ongelmia. mut sit ku alkaa ne paitsi jos tai poikkeuksena on kun tai mutta kuitenkin jos..mut joka päivä ku oppii vähän jotain ni eiköhän tää tästä :). pari kertaa onnistuin tänään mokaamaan mutta onneks ei mitään vakavaa sattunu ja onneks mulle ei tuota vaikeuksia pyydellä anteeks jos oon mokannu. yleensä sitä kaikki aina sitte antaa anteeks. ja hei jos ei anna ni oonpahan yrittäny.

niin, siis mä tykkään ja kivaa on ja edelleen joutuu niin paljon koko ajan ajattemaan että hyvin tulee uni iltasin. ja oon aika iloissani että huominen on kiskapäivä, kiva tehdä vaihteeks jotain minkä osaa. paitsi nyt oon ihan pihalla tietty sielläkin ku en oo ollu aikoihin, heheeh. sunnuntaina meenki sit enste kiskalle ja sit tonne töihintöihin. siel oli joku saikkutapaus ja kerta mua pyydettiin ni toki mä meen. tulin siis oikein iloseks ku pyysivät, koska sehän tarkottaa sit sitä että musta vois olla jotain apuaki siellä =).

niin, katja. kiitos :), olet tosi kultanen. tällä hetkellä mä en keksi mitään delegoitavaa (koska ei oikein oo muuta ku se noitten ilmotusten vienti mut se on jo puoliks tehty, siis ne laput on tehty). mut heti jos tulee jotain ni mä muistan sut. mul on onneks mustaa valkosella tosta ;). niin paitsi jos muuten haluut tehä mulle semmosen kauratyynyn niskaan..? paljonkohan se tulis maksamaan?

ja hei, mä olin saanu nappulan. jopa kahteen otteeseen :), kiitos kassi-alma, kiitos pipsu!! kiitos!

826564.jpg

tän alkuperä olikin helpompi selvittää. varsinki ku mun ei tarvinnu sitä selvittää, mä kävin katilla kylässä silloinkin kun se laitto tän menemään.

mä en laita tätä nyt eteenpäin koska oon vässykkä ja en jaksa kökkiä koneen ääressä. mä myöhemmin naputtelen ihmiset keille tää menee.

sitte ku pompitaan asiasta toiseen ja sinne päin ni tässä välissä voinen kertoa että töissä on kuitenkin sen verran jo helpompaa että eilen jaksoin neuloa. varpaikkaat jotka lähtee matkalle, pitkälle matkalle ja toivottavasti ehtii sinne ennen ku matkalainen tulee takasin..hmm..nyt tekee oikein mieli hyökätä ton fifin kimppuun.

mitäs sitte..ei kai muuta :). niin, suvilta tuli kortti. harmi ku teiän reissu loppu, oli niin hauskaa saada kortteja. sain myös ameriikoista postcrossing kortin :). täytyyki käydä kuittaamassa se, hyvä ku muistin. niin ja suvi, et sä mitään hauskaa oo kirjottanu (tietystikään ;)) vaan se kortti itsessään, siis etupuolelta, oli hauska.

tämmöinen epäselvä postaus ja kuviakin tekis mieli ottaa ja laittaa mut ku ei..en viikolla mä jo oon pirteempi  :).

viikonloppuja!