mä oon monesta blogista lukenu paljon hyvää ketunpää-tuotteesta. uskaltauduin sitte perjantaina tekee tilauksen sieltä..en halunnu lankoja (koska yritän edelleen päästä niistä eroon..) mutta sormikaspuikot viehätti kovasti. tein tilauksen ja maksoin. meni varmaan puol tuntia - jos sitäkään - ja sähköpostissa oli ystävällinen viesti, että tilaukseni on postissa! mitä ihmettä? vielä pahoittelivat sitä, että kun on viikonloppu tässä välissä niin saan tavarat 'vasta' maanantaina. voin siis lämpimästi suositella eteenpäinkin!

tilasin lisäksi puikonpidikkeet, mulla on nytkin käsilaukussa matkustamassa kämmekkäät, tai siis tulevat semmoiset, ja voitte vaan arvata moneenko kertaaan mä oon laittanu niitä puikkoja takasin työhön =D. aa, ja sormikaspuikot olivat bambuiset. ja mukana tuli vielä ihana, puinen 'hand made'-killutin. se täytyy laittaa johonkin todella erityiseen työhön.

911762.jpg

ooo :). vähän mä jo puikkoja kokeilin ja hyvin sujui neulominen. olisin hetipaikalla halunnu alkaa tikuttaa vaikka mitä mutta kun olohuone oli tän näkönen:

911758.jpg

..ajattelin siis että on ehkä kuiten parempi siivota vähän ensin ;). me saatiin siis uus kirjahylly. tai lisähylly. mulla on siis ihan maailman tavallisimmat kirjahyllyt (taitaa muuten näkyä ku esittelen snyltä saatuja ihkusukkia jos jotain alko just kiinnostamaan), ja mä tykkään niistä ihan tosi paljon. koska ne ei oo mitään sarjaa, ni en oo nähny samanlaisia ja noi hyllyt on siis ollu ihan tupaten täynnä - hyllyt täytetty kahteen riviin ja kirjoja kirjojen päällä ja lehdet ympäriinsä monessa eri paikassa ja aaaargh. no mutta niin, matti kun oli meitä auttamassa muutossa ni se kerto että niillä on samanlaiset hyllyt ja ne aikoo ostaa uudet. joten me saatiin niitten vanhat hyllyt :)).

joten mä jouduin siirtämään toista hyllyä vasemmalle ja toista oikeelle, jotta mä sain sen 'uuden' hyllyn siihen keskelle. eli mä jouduin tyhjäämään kaikki kirjat pois hyllyistä. mut nyt, voi että! ihanaa! mähän oon siis ihan neuroottinen noitten kirjojen kanssa. ne pitää olla just eikä melkein - saman kirjailijan kirjat vierekkäin ilmestymisjärjestyksessä ja saman tyylilajin kirjat vierekkäin..sama mulla on cd-levyjen kanssa, ne pitää olla järjestyksessä ja auta armias jos se itse levy on siellä väärinpäin..siis kyllä, oikeesti mä haluan että kun mä avaan sen kannen ni se on suoraan luettavissa se mitä siinä levyssä ikinä lukeekaan =D. no mut niin, nyt mä sain siihen keskihyllyyn kaikki tietotaitokirjat, ja vieläpä mä sain mun käsityölehdetkin siihen. nyt on kaikki siististi paikoillaan.

noniin, se mun pakkomielteistäni.

toukolle tilattiin siis sukat. ne te näittekin jo. lisäksi haluttiin tumput:

911810.jpg

ja tietysti pipa:

911766.jpg

toinenkin samanlainen setti tilattiin, mutta koska mä en oo ihan varma tommosten pikkuriiviöiden tassujen ja käsien koosta, ni mä lähetän nää ensin matkaan kokeiltaviks ja teen sitte lisää. joko samaa kokoa tai eri kokoa ;). moniko muuten on käyttäny noita novitan sukkakokotaluja? mä oon kerran tehny niitten mukaan jotain, ja nyt siis toiseen kertaan. niitä edellisiä jouduin pienentämään aika reilustikin..ja itse asiassa ku mittailin omaa jalkaani ja vertailin sitä niihin taulukoihin ni eipä sekään pitäny paikkaansa..no, toivottavasti ovat ees lähellä :).