jaahas. tässä sitä taas ollaan, hyvin paljon hereillä kun sais kerranki taas nukkua. tuli kyllä nukuttua monta tuntia, taisin jo ennen yheksää nukahtaa =D. oon ollu pari päivää ihan siis zombie, oon juonu yliannostukset kahvia ja tehny vaikka mitä temppuja mut nyt ei mikään auta, koko ajan on semmonen olo että pitää nukkua. paitsi tälleen aamusin ;). en tiedä oisko jotain lunssanpoikasta sitte, niiskutan ja aivastelen plaah. kipeeks en siis kyllä aio tulla, koska justhan mä olin kipeenä. se riittäköön tämän vuoden osalta.

kävin vähän taas liittymässä tässä eräänä päivänä:

puik2.jpg picture by Bellblue_2007

kyseessä on siis virkkausringin neulevastine ;). ensimmäinen tempaus on pipo, eli nyt mä siis hupoilen ja pipoilen yhtä aikaa. lisäks on tietysti sukkasota. yksi sukka on valmis mutta kun se on pakettisukka ni en voi näytellä sitä ennen ku sitte jouluna. pah. sitte joo ook:n kuukauden tekeleenähän oli ostoskassi, ja mä oon muuten hoitanu homman ihan elokuun puolella mutta en oo tota kuvaa saanu otettua. mut se on ihan tavan ostoskassin mallinen vaan, ei ihmeempi.

eilen kaivelin pipo-ohjeita ku olis halu tehdä jotain muuta ku peruspipon. lopulta löysin tämmösen, ja ihastuin siihen kovasti. semmonen siis..sitte muistin kelttipipan. molemmat aion tehdä, katsotaan kumman ensin.

lämpimät kiitokset vielä kertaalleen kaikille eilen muistaneille :), tuli oikein hyvä mieli sipulle. ooh, ja äiti soitti. ne oli nimpparilahjaks tilannu mulle suuren käsityölehden, kelatkaa! se on siis tähän asti tullu äitille joka on yleensä selannu sen läpi ja antanu mulle. nyt se tulee suoraan mulle. mää tykkään tosi paljon siitä lehestä. (mää oon myös alkanu puhuu tamperetta ku töissä joutuu puhuu tamperelaisten kanssa niin paljon ja muhunhan tarttuu kaikki heti). nimipäivät saa mut aina ajattelemaan mun synttäreitä - ne on ihan kohta. tai no ei nyt ihan kohta, lokakuussa. 12 päivä. eli kuukauden ja kymmenen päivän päästä. viikkoa sen jälkeen ku suvi ja anna on juhlinu omiaan.

tänä vuonna mun synttärit saattaa olla ihan vähän vaan pienemmät ku viime vuonna, mut koska mä en oo aikoihin saanu täytekakkua (joulun aikoihin sain, maukan äiti oli tehny. se oli hyvää) ni aion tehdä kakun itselleni. sit ku mä tiijän jotain mun vapaapäivistä ni mä esitän avoimen kutsun kaikille, oishan se kauheeta jos joutus yksin syömään koko kakun =D.

onnittelukommenteista tuli mieleen että betty boop oli kyselly vimmun ikää. vimmu on siis 11 vuotta jo :). sillä on synttärit 22.2. eli kohta se on jo 12. kirkkaasti on kyllä mielessä vielä se aika ku vimmu oli 2-vuotias, kyllä sitä menoa riitti..kyllä sitä riittää vieläkin, se ei vaan enää kestä niin kauaa ku eihän tuo jaksa. mut ihan yhtä pentumaisesti se sekoilee vieläki. onneks :). mä eksyin siis bettyn kotiin teijalta, ja huomasin sitte siellä että bettyn eepu on vimmun iskä tai äiti. vimmu on siis seropi ja toinen puoli siinä on sitten kultasta noutajaa. olenko mie kertonu sen jo monestikin? eniveis, käykää kattoos eepuu, sil on maailman villein nukkuma-asento =D.

nyt alko himottaa toi pipo, mie otan puikot hetkeks kätösiin. kohta täytyyki lähtee jo lenkille, näyttäis siltä että siellä ei just nyt sada.

lenkistä tuli mieleen lenkkimusa ja siitä sitten että en oo tainnu ees muistaa kuulkaa kertoo ku maukka alko tilaa jotain musaa tuolta cdon.comista. sitte se kysy multa josko mäki jotain haluisin. maukka osti siis nämä:

560837.jpg

ehkä tämän tai jonku muun white stripesin:

571491.jpg

pai te vei, jos et oo kuunnellut ni suosittelen, tässä on mun lempikappale, kuuntele! kappale ei oo siis tältä levyltä vaan vanhemmalta. tää tilattu levy ei saapunu muitten kanssa, se tulee sit ku ne saa sitä varastoon, toivottavasti pian.

niin mä sain sitte kanssa valkkaa jotain ja eka valinta oli helppo:

547608.jpg

ja hyvä! loistolevy, suosittelen myöskin. siitä tulee vaan niin hyvä mieli. joka kerta ku mä kuuntelen tota ni mun on jossain kohtaa vaan pakko hyppii tasajalkaa ja pyöriä ympyrää :). mun toinen ja viimeinen valintani saattaa yllättää, se yllätti mut itsenikin:

303090.jpg

se että se on pienempi, ei suinkaan johdu tästä häpeän tunteesta =D. siitä ei vaan ollu tuolla isompaa kuvaa, en ainakaan äkkiä löytäny. mutta kyllä, se on britney spears ja vieläpä kaikki sen parhaat. jostain syystä ku me selailtiin noita levyjä, ni mun mieleen tuli joku britneyn kappale. sit mä yks kaks tajusin että hei oikeesti mä oon tykänny aikalailla kaikista sen hittipiiseistä (tähän listaan ei kuulu aim ö sleeeeeiv foo ja). ja kyllä mä oon tota kuulkaa kuunnellu, se on ollu mulla autolevynä ja on se hauskaa matkamusaa :).

nyyyt sen pipan kimppuun.