katja on käyny haastamassa mut:

"Tehtävänanto: kerro mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

tästä tulee lyhyt lista ;).

enstekskii mulla on yöpaita. marimekon tämmönen raidallinen, sinisiä ja vihreitä raitoja. sain tän porukoilta joululahjaks, en viime vaan sitä edellisenä jouluna. mä saan joka joulu yöpaidan :), saisin varmaan kohtauksen jos se jäis saamatta..

sit mul on tietty pikkupökät jotka on ihan tavalliset vaan, ei niistä sen enempää.

sitte mulla on kahet sukat päällekkäin. alimmaisina valkoset puuvillaiset nilkkasukat missä on jotain pitsintapasta, ihan kaupastaostetut. ne on muuten ihanat sukat, pehmeet ja ohuet mutta ne on mallia ruttaantuvat kengissä. se se on kuulkaa ärsyttävää! niitten päällä on sitte villasukat, nää mun dokaussukat vaik en oo nyt dokannukaa.

mää haastan tähän viisi ihmistä..eli pipsun, teijan, sannin, kassi-alman ja linda b:n, toivottavasti kaikkia ei oo haastettu jo moneen kertaan.