tänään tupsahti postista pakettikortti. postimies oli eilen soitellu ovikelloa kun paketti ei ollu luukusta mahtunu, vaan eihän täällä ketään ollu. käveltiin sitte vimmun kanssa postiin ja voi! minun snyyni oli lähettänyt nimipäiväiset onnittelut ja aivan mielettömän ihanan paketin, miljoona kiitosta!! mie sain enkelin:

878236.jpg

ihana :). tuolle täytyy keksiä joku paikka. ehkä se sopis mun yöpöydälle. sitte mä näkisin sen heti aamusta ja tulis heti hyvä mieli. enkelin kainalossa on kortti joka oli mukana. sitte mie sain jotain vieläkin ihanampaa!

878237.jpg

ensinnäkin mä rrrrrakastan kaikkea itsetehtyä! mulle tulee niin älyttömän hyvä mieli siitä ku joku tekee jotain mulle :). eikä pelkästään se, että ihan vaan mua varten on tehty noin kauniit sukat, ja vielä täydellisen väriset (ne on turkoosit vaikka tossa näyttää vähän vaaleensinisiltä) mutta kuten huomaatte - täydellisen kokoiset! siihen ei moni pysty. siis siihen ei pysty muut ku minä ja mun mummo. ja näköjään mun ihana snyyni :). (nyt muuten just muistin että emmin viimevuotisessa synttäripaketissa oli myös oikean kokoset sukat. se oli vallan ihmeellistä kun ei se ollu ees kysyny multa että minkä kokonen tassu mulla on. se kyllä on aika tarkkaavainen tyttö :).)

kiitos ihan älyttömän paljon, mulle tuli tosi hyvä mieli!

mitkä noi muuten on noi sukat? melkeen voisin haluta tommoset tehdä itekin jonnekin pukinkonttiin..

sitte se eilisen päivän piristäjä :), kattokaa mikä ihana:

878241.jpg

kuten allekirjoituksesta huomaatte, sen on minulle piirtänyt velma, minun kummityttöni <3. vitsi toi on ihana :), vaikka mä en kyllä ihan varma oo että mitä kaikkee siinä on..

maailma on oikeesti aika hyvä paikka.