tää on tämmönen unohtuneiden juttujen postaus..

postcrossing-asiaa. moon unohtanu sen kokonaan. alotin postcrossailun siis vasta joku aika sitten, joten hirmuisiä määriä kortteja ei ole vielä tänne saapunut. hirmusen kivaa hommaa! oikeesti on ihana saada kortteja ihan mistä vaan. mä laitoin mun profiiliin vielä toiveeks että semmosia 'oman kaupungin' kortteja tai sitte itse tehtyjä kortteja. tässä on kaikki neljä korttia mitä oon saanu:

881240.jpg

vasemmalla oleva pystykortti on joshua tree national parkista, californiasta.

oikealla ylhäällä on kortti brasiliasta, valokuva on rodrigo lopesin ja kortin juttu ei ikävä kyllä nyt näy. kortissa on nimittäin valmiina 'postimerkki', jossa on pelkät nuo varpaat :). tää on ensimmäinen kortti jonka sain. toisena tuli tuo yllä oleva.

kolmas saamani kortti tuli belgiasta, gentistä. ihanan näkönen pikkukaupunki!

neljäs kortti tuli taas ameriikoista. sen lähetti vermontista mike, joka viettää elämänsä kiertolaisena..vaeltaa paikasta toiseen ja kesät purjehtii minne lystää.

ihania kortteja :).

sitte. deco. täänki tein jo ajat, ajat sitten mutta unohdin. osallistuin siis ellaeliisan decoon, joka toimi niin että aina edellinen decoilija laittoi kuoreen tarpeet yhden sivun decoon. eli kun kirja tuli mulle, siellä oli edellisen laittamat tarpeet jotka piti käyttää kaikki. mitään lisäämättä, mitään pois jättämättä periaatteella ;). tässä tavarat mitä sain:

881225.jpg

paitsi niin..tein decon, laitoin sen eteenpäin (eli mie laitoin taas seuraavalle tavarat seuraavaan sivuun) ja huomasin että kirjekuoressa olikin vielä pätkä persikanväristä satiininauhaa :(, se oli jumahtanu sinne kuoreen. no mutta, tuossa oli siis se mistä aloin sivua kasaamaan. oli muuten hauskaa :). ja hankalaa! mutta olin kuitenkin lopputulokseen ihan tyytyväinen:

881227.jpg

harmi kun en muistanu kuvata sitä kamaläjää minkä pistin eteenpäin. enkä muista kuka oli mun jälkeenkään..täytyy varmaan käydä ellalta utelemassa :).