ihan hämmennyin :). en oo koskaan pitäny itseeni hyvänä piirtäjänä. tuossakin suurin kunnia kuuluu kivelle, joka on oikeanmuotoinen. siihen oli helppo sutia hiiltä :). ala- /yläasteella / lukiossa (hmm..oliko lukiossa kuvista?) en oo yhdeltäkään opettajalta saanu mitään kiitosta piirtämisestä tai maalaamisesta, päinvastoin. ekaa kertaa totesin että osaan saada mitään nättiä aikaan oli maskikoulussa ku puuhattiin fantasiatöitä ja bodypaintingia. myös näistä kabaree-hommista tykkäsin, mut ne oli enemmän paljettien liimaamista ja höyhenten kanssa pelleilyä ku piirtämistä. eniveis, koulun jälkeen yritin maalailla vesiväreilläkin - ei onnistu. osaan maalata liikkuvan lapsen poskeen papukaijan, mutta valkoselle paperille en.

kiinnityksestä..ei, en kiinnittänyt hiiltä mitenkään. eihän se siinä ikuisuuksia pysy mutta ainahan sen saa uudelleen tehtyä sitte ku siltä näyttää. en ees tiedä mitä tommoseen vois käyttää..jotain lakkaa vai? ja koska mä en oo mikään käytännön järkevä ihminen ni mulla ei tullu ees mieleen että toi hiili pitäs kiinnittää sen takia että se ei pääse tahraamaan mitään =D. tää on vähän sama ku panikoin mun kummitätille koiperhosista (meil ehkä oli joku random-perhonen jota en tunnistanu ja aina pitää ajatella epätodennäköisintä). mun ainoo huoli oli mun langat, et mitä jos niille käy jotain. mulle ei tullu ees mieleen ilman eri huomautusta että siinä ois kaikki vaatteetki pilalla.

ja norsujen kärsät pitää aina olla ikkunaan päin, muuten tuovat huonoa onnea. se meni jotenki niin että ne imee sitä hyvää karmaa ulkoilmasta, en ihan muista. varmaan jostain feng shui-oppaasta saatu tieto. huom!! en tod oo mikään feng shui ihminen, en pysty käsittää et huonekalujen järjestys vaikuttais mun mielialaan. mut kerran luin mielenkiinnosta jonku pikaoppaan. ja niin, ehkä sen takia mä en siihen usko että meillä kyllä oli kaikki ihan feng shuin mukaisessa järjestyksessä ;).

joensuun reissu jää väliin tältä viikonlopulta. henkka ja hanna on savonrannalla, mennään käymään siellä. harvemmin ne tuossa mökillä on, joensuu tuskin mihkään katoaa.

kiitos vielä kerran, mulle tuli ihan järkyttävän hyvä mieli ku luin noi kommentit :).