mie oon pitäny lokitaukoa. oon tikuttanu maukan villapaitaa, menee aika mukavasti. haluun sen valmiiks nopeaan joten päätin että kulutan aikani siihen enkä tyhjänpäiväseen jaapatukseen jota yleensä harrastan =D. nyt oli kuulkaa pakko hyökätä tänne, koska mun snyy :).

KIITOS!

voi vitsi! ookko sä seurannu mua vai ookko vaan noin hyvä? sain mun herkkulankaa, punasta karusellia:

928708.jpg

ihanaa, eikö! mä en tiedä mitä mä siitä teen. ehdotuksia otetaan vastaan. mä tiijän et siit tulis kyllä ihana fifi..mut en tiijä. ihanaa se on, mä oon hiplannu sitä ihan joka kerta ku oon käyny kaupassa. maukka osaa onneks jo nykyään tulla ettimään mua sieltä lankaosastolta ;). nyt kun tuli mieleen, ni noihan on 100 g keriä. eli 10% tempaukseen plussaa 200 g. en nyt muista paljonko se tekee yhteensä neulottavia, mutta ei oo vieläkään hätäpäivää. (viikonloppunaki oon neulonu vaikka kuin paljon. tosin oon purkanu ihan yhtä paljon =D)

no mut niin, ei ne siihen loppunu kuulkaa. tietysti mukana oli ihana kortti, ystävänpäiväkortti:

928712.jpg

ja tuo vaaleenpunanen. se on ihku-ihana nallesaippua. harmitti oikeen ku en raaskinu ottaa sitä pois tuolta muoveista, se on niin hieno! siis tarkotin että harmittaa ku te ette nää kuinka hieno se on. sille on ihan kaikki karvat ja simmut ja rusetit ja kaikki laitettu sille karhuselle. mistä tiesitki että mä oon tommonen saippuahömelö? pentuna oikein keräilemällä keräsin niitä, nyt oon vihdoin suostunu alkaa käyttämään niitä. mul on kaikkia kukkia ja pilviä ja kaloja ja sit semmosia hienoja saippuoi mis on kuvia..ja nyt mul on nalle.

ja niin, nalle-saippua ja sitte mä sain taikapyyhkeenki. se jäi kuvasta ku mä en tietty pystyny keskittyy ihan kaikkeen ku olin niin kovin täpinöissäni ;). mä esittelen sen sitte ku raaskin sen turvottaa.

sokerina pohjalla oli kassi:

928709.jpg

vitsi, tää on ihana! toisella puolella on luu:

928711.jpg

kiitos <3. vimmu oli vähän omimassa tätä kassia, ja luultavasti tänne laitetaan sen pyyhe ja jotain romppeita ku lähetään reissuun. vimmu on ollu hurjan kiinnostunu näistä paketeista, onko teillä joku ötökkä? tosin toi on kyllä niin utelias toi koira muutenki. joskus oikein hävettää kulkee sen kanssa ku se jää oikein tuijottelemaan jostain aitojen rakosista että mitä siellä toisella puolella puuhataan..

semmoinen päivänpelastus oli tämä. ihanaa :).

sitte. ensinnäkin mä lupaan ja vannon etten enää ikinä järjestä mitään arpajaisia tai vastaavaa ellei mulla oo palkintopakettii valmiina. koska niin, no mähän en saa mitään aikaseks. ja sit ku hetken oon saamatta aikaan ni unohdan. no mutta, kukaan ei varmaan enää muista että mulla oli joskus keväällä jotku arpajaiset. oli mulla, usko pois. no mun piti tietysti heti saman tien lähettää arpavoittoset..no mä en lähettäny niitä ihan heti. joten mä sitten unohdin ne. sit mä muistin ne ja unohdin ne uudestaan..äärimmäisen noloa. mutta kuten mä taisin nooralle just tossa mainita, ni parhaat yllätykset tulee aina myöhässä ;) (nooran synttäripaketti on siis meiän olkkarin nurkassa. en kyllä ymmärrä miksi se on edelleen siellä kun kävin kerran postissa tänään..?).

voittopaketista oli kuva ainakin niinalla. kaikille oli tietysti samanlaiset paketit, kortit oli vaan erilaisia.

mitäs vielä..oli mulla jotain. aa, nyt muistin!! jotain tärkeää:

<?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /><?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

ja vielä nopeetekostakin, vauvojen sukkasia.

päk tu tö villapaita.