hui, syksyn sävyt-vaihtoparin tiedot oli tullu spostiin, huisia :). ja mun pari oli käyny täällä jo vakoilemassakin, moikka vaan. jänskää, jänskää. mä olin ajoissa liikenteessä - kerrankin - ja tänään ku kävin kaupassa ni ostin jo jotain pientä siihen syksypakettiin. on jo jotain ajatusta että mimmosen siitä kasaan, mutta katsellaan sitte myöhempänä.

muistin myös ostaa hunajaa. me ei kumpikaan syödä sitä mut mä sain ruokaohjeen mihin sitä tarvii, ja yks leipäohje (ainakin) mulla on semmonen hunajainen. no mut niin, siis valion herukkakeitossa oli semmonen ohje siinä purkissa. eli vaniljajukuttia, sitä herukkakeittoa, kaurahiutaleita ja sitä hunajaa. kuulosti niin herkulta et on pakko kokeilla. ja kyl mä joskus ku on kylmää ja pakkasta ja on pitkään ulkona, ni sitte jostain syystä tekee mieli teetä missä on hunajaa.

maurikin kävi kaupungilla. se osti kitaran. ihanan, metallikielisen kitaran. siitä lähtee ihan tosi kaunis ääni ja sillä oli hyvä soittaa. täytyy hommaa sillekin semmonen..ku mun kitara on tuossa seinällä semmosessa..siis se ei oo koukku, vaan semmonen kitarapidin (joo..). musta, joka on siis nuottiavaimen muotoinen. se on hyvä ja vieläpä nätti..semmonen pitää hommata. oishan se nyt kauheeta jos ne ois jotenki erilailla kiinni seinässä =D. mä en kyllä tiedä saako niitä täältä ees, iskä osti mulle ton nykyisen ja se taitaa olla musiikkiässästä. en oo varma. eniveis, nyt kalustoon kuuluu myös metallikielinen kitara.

tää kirjottaminen on nyt jotenki tappista, mä teen koko ajan kirjotusvirheitä ja mokaan vielä ku yritän korjata niitä. joten mä siirryn vaan lukemaan muitten juttuja ja jatkamaan neulomista. on ollu hidasta toukan toisen setin kanssa, sukat on valmiit ja toinen tumppu mut hidasta on. ois kiva kuiten saada ne postiin ennen kesää..

jeh. mä koitan myöhemmin paremmalla onnella tätä raapustusta.