eilinen keikka. aivan loistava J, tykkäsin. illan ohjelmasta vastasi siis high five ja musiikki oli jazz(painotteista). jostain syystä mä en tykkää jazzista ku kuuntelen sitä levyltä. livenä se sai mut jopa jammailufiiliksiin. ihanaa oli, oon tosi onnellinen että lähin ku mua väsytti vallan vietävästi sillon illalla. oli muutenkin hauska kokemus mennä kattomaan bändiä josta ei tienny siis mitään. maukka luki lehdestä että pojat on tulossa ja kysy että käydäänkö kokeilee. toki mentiin. siis sen verran tietoo siitä lehdestä heru että bändin kokoonpano oli selvillä. tuttuja nimiä sieltä ei löytyny marzi nymania enempää. tulemme ehdottomasti toistamaan tämän tempauksen J.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

tänään..siis voi vitsi, mulla on ollu ihana päivä. ensinnäkin mä sain lahjan! heti aamusta vielä. maukka on siis maailman huonomuistisin ihminen ja mä olin aivan varma että se muistaa mun synttärit joskus kun se tulee koulusta. se, että hää ylipäätään ne muistaa, on jo ihan kohteliaisuus mulle J. no mut niin, nyt se muisti ja vielä oli käyny salaa ostamassa lahjan! olin ihan ihmeissäni, ensinnäkin mehän ollaan oltu yhessä koko tää viikko aika tiiviisti ja sitä paitsi mä luulin että se eilinen keikka oli mun synttärilahja, sain siellä niin paljon pusujaki <3.

 

mut ei, minun ovelista ovelin mieheni oli lintsannut koulusta ja käyny kaupungilla. ja oli vielä osannu ostaa mulle niin hyvän lahjan että en ois sitä itsekään keksinyt itselleni:

 

977836.jpg

 

housen eka tuotantokausi. mieletöntä! vitsi miten hyvä mieli mulle tuli. ja sitte vielä, mullahan oli se tepon lähettämä paketti avaamatta (kun kiellettiin). se oli kyllä niin ihana paketti, mulle tuli ihan tosi hyvä mieli, koska oikeesti, täähän oli niin mulle ku paketti voi vaan olla vai voitteko väittää muuta:

 

977842.jpg

 

 

kyllä, ne on kahvipusseja J. kiitos ihan hirmusen paljon! ja mukana oli myös tölkkirenkaita, joista alkaa valmistumaan asioita seuraavana vapaapäivänä.

 

ja vielä..posti toi muassaan pakettikortin: nooralta oli mulle paketti postissa. kii-tos J. sielläkin oli ihania asioita:

 

977868.jpg

 

erityiskiitokset tosta laskutoimituksesta J, se oli mulle tärkeetä. ja siitä että olit askarrellu ja tehny ite kortinkin koska sähän et askartele. mitä tuo juoma on, se on arvoitus ku en tunnistanu tölkkiä. tavan lonkulta se ei ainakaan näyttäny. otamma sen yllätyksellä vastaan sitte ku korkataan. toinen on siis tosiaan maurille, lohdutusasiaksi ettei se joudu vaan kattelee ku mä dokaan ;) (paitsi noisha voi olla myös jotain limuu..tai kukkakaalimehuu! yök).

 

no sitte! tää ei kuulkaa lopu ikinä. ensinnäkin täällä sato tänään ensilumi, joka oli sekin ihana lahja mulle, mä oon odottanu lunta jo heinäkuusta asti. eihän se maahan jääny eikä ees saanu maata kunnolla valkoseks mutta sato silti lunta!

 

977861.jpg

 

ja sitte..maukka tuli koulusta, ja katsokaa:

 

977844.jpg

 

kukkia J. vaikka mä olin saanu jo lahjoja ja kaikkee..höööh..ihana.

 

käytiin muuten postissa, pariinkin kertaan. ensin vietiin paketteja ja sitte haettiin mulle paketti ku mä tosiaan unohdin ton nooran pakettikortin kotiin sillon ekalla keikalla. eniveis, tiksan alpakkakiitoslangat lähti matkaan – esittelen ne ku ovat perillä. sitten sinne lähti mun syksyn sävyt-paketti, jonka myöskin esittelen kun se on perillä paikassa x. teijalle lähti pikkukeräset lankaa ja pikkuläjä nappeja, teija varmasti esittelee ne kun ovat perillä. laitan sulle sen pakettinumerosarjan spostilla ku saan aikaseks ni voit sitte seurailla etenemistä J.

 

postista tullessa mentiin käymään tossa viereisessä k-kaupassa, ois hakusessa valion herukkakeitto. se on mystisesti kadonnut ja se ei ees ollu mikään kausimaku. no eihän me päästy ku kauppaan sisään ku mun puhelin soi. joku ihan ihme numero, ja siellä oli joku ihan ihme tyyppi jostain ihan ihme paikasta ja mä olin jo suunnilleen saman tien sanomassa et en osta mitään. en onneks sanonu. eikä mun tarvinnu mitään ostaakaan ku mulle oli ostettu. kukkia. se mies toi mulle kukkia! äärimmäisen kauniin kimpun iskältä ja äitiltä. mieletöntä, en oo ennen kukkia tollai saanutkaan. siitähän tuli tosi hyvä mieli. kiitos J.

 

977853.jpg

 

tähän ku lisää ne kaikki ihanat tekstiviestit ja puhelut. niin, ja kummi-tädiltä oli tullu sähköinen kortti. kiitos!

 

nii, ja uus novitaki tuli. kyllä nyt jaksaa sini hymyillä.

 

***

 

p.s. tiedättekö mitä eroa on kakskyttyräisellä kamelilla ja kakskyttyräisellä kamelilla?

 

(kunnia arvoituksesta kuuluu marzi nymanille)

 

noooh, se toinen on kakskyttyräinen kameli ja toinen on kakskyt tyräinen kameli

 

=D =D =D