koirakuvahaasteen aiheena on

syksy

 

974844.jpg

aamulenkiltä näpätty kuva. oli hirmusen kylmä aamu, melkein nollassa. vimmu oli tyytyväinen :), se loikki pitkin metsää hullun lailla ja välillä pysähty ihan vaan haukkumaan silkasta ilosta. ihana.

974850.jpg

lenkin jälkeen vimmu kuorsas tyytyväisenä ja mä hankkiuduin eroon 10%. en siis kaikista kerralla (valitettavasti) mutta molempien eteen tein jotain - kämmekkäät ja jumppaliikkeitä. kämmekkäät on menossa lahjaksi, esittelen ne sitte ku ovat perillä. toki ne täytyy ensin päätellä ja punnita. tein ne isoveikasta ja ainosta, tuli nopeesti valmista vaikka jonkunnäköstä kirjoneulettakin on sekana. eilen illalla alotin suunnittelemaan niitä ja tänään tein toisen aamuohmelin aikana. suunnittelu on muuten pai te vei vähän liian suuri sana, ei ne mitkään hienot oo, ei mitään täntasosta mun kirjoneulekokemuksellani. eniveis, nopeeta, lämmintä ja saajansa näköistä. olen tyytyväinen.

tämän jälkeen taas juotiin maukin kanssa iltapäiväkahvit ;). se söi urhoollisesti täytekakkua, jota siis maanantaista jäi. ei siihen muuta urhoollisuutta vaadittu ku kestävyyttä - maukka ei oo oikein makeansyöjä siis. yritän selittää että siinä kakussa ei ollu mitään vikaa vaan se oli kyllä hyvää. mutta niin, vähän sitä vielä jäi ja koska joskus täytyy syödä epäterveellisesti - koirankin - ni annettiin vimmulle pala kakkua. oisitte nähny sen ilmeen ku laitoin sen kakun sille x), se tuijotti vuorotellen mua ja kakkua ja maukkaa ja oli ihan et 'onkstoi oikeesti mulle!?!'. lopulta se usko ja hyökkäs kimppuun

974859.jpg

heheeh.

no sitte me vieläpä käytiin kaupungilla. mä ostin lankaa, lankaa ja lankaa. mitään niistä en itselleni. ja mitään en voi siitä syystä edes esitellä - kaikki menee huomenna postiin ja lähtevät eri suuntiin suomenmaata. ja koska mä löysin ihanan kirjan sopuhintaan, ostin itselleni synttärilahjan. ja koska vimmu on esiintyny kaikissa kuvissa, se änkes tähänki:

974843.jpg

erika knight: tyylikästä virkaten

ihania ohjeita, muutama joululahjaideakin tuli tuolta. siellä ei siis ole vaatteita tai huiveja vaan kaikkea kotiin - pannumyssyn päällinen, kaitaliina, pyyheliinan reunapitsi, klapikori, erilaisia tyynyjä..paljon kaikkea.

nyt vispipuuron tekoon, täytyy saada jotain iltapalaa ku kotiudutaan - maukka vie mut kattoo jotain pändii tänään :).