muistatteko ku joskus lupasin esitellä koolaustuloksiani? joo, en muistanut minäkään :), mutta nyt on juurikin sopivasti sekä luppoaikaa että muistin peluuta. voitte sitte ihailla mun lankojani sillä välin ku mä oon mökillä ;). me lähetään tänään. mulla on ens viikolla vaan to ja pe töitä, joten mä tuun to takasin ja lähen sitte pe taas mökille. maukka ja vimmu jää sinne. ainakin tällä tietoo suunnitelma on tämmöinen. tosin meillä molemmilla menojalka vipattaa siihen tahtiin että eilen alettiin jo miettiä sitäkin vaihtoehtoa, jotta tultaiski kaikki yhessä torstaina pois ja sit voitas lähtee hippaamaan joko perjantaina tai lauantaina..katsotaan kuinka käy.

kerttuja aloin muuten tekemään päiviltä saamieni sukkien innoittamana noista päiviltä saaduista langoista, eli tosta santorinista. onko joku tehny tosta langasta sukkia? mä kokeilin ensin 3,5 puikoilla ja sitte 3,0 puikoilla mutta ei vaan tuu kunnollista..ikäänkuin reikäistä tulee, liian löysää siis. eli ainakaan minä en siitä sukkasia tee (ois vaan ollu niiiiin ihanan tuntusta) ja langat menee uuteen harkintaan. mökillä tuskin teen yhtikäs mitään.

vaan ne koolaukset. tässä samalla minulle itselleni ja muille mahdollisesti kiinnostuneille muistiinpanoa siitä miten sen tein. tiedetään, niitä on jo siellä ja täällä mutta mä en meinannu millään mitään ohjeita löytää.

hmm..jahas. meillä ei suostuta lisäämään kuvia. ei sitte. tämä jää siis edelleen hamaan tulevaisuuteen. iloista viikonlopun loppua ja ensi viikkoa, varsinkin kaikille syyslomalaisille :).