käytiin syömässä. siellä sylvesterissä. oli ihan syötävää :), tuli medari mieleen vahvasti. siel oli mielettömin salaattipöytä mitä oon ikinä nähny, herkkusalaatteja ja patonkii ja karjalanpiirakoi ja tonnikalaa ja näkkärii ja hapankorppuu ja nam. ja juomaksi sai kerranki rasvatonta maitoo. sitä saa ihan liian harvasta paikasta. joo, siis siel saa myös syödä pelkän sen salaatin siitä salaattipöydästä. maksaa 6,50€, olis kyllä sen arvosta. nyt syötiin kuiten ruokaakin..olin tylsä ja otin lohta. se oli ihan hyvää, mutta sikäli ei erikoista että oisin pystyny kotona siihen ihan samaan. maukka söi pitkään himoitsemansa lehtipihvin ja tykkäs.

no mut niin. sitte mentiin kattoo emmaa. se oli PERUTTU!! kuvitelkaa! joo niillä samoilla lipuilla ois päässy johonki vanhusten poppipändiä kattomaan mut ei kiinnostanu. täytyy soittaa että saisko joko rahat takas tai sitte vaihettuu ne liput suoraan vesku loirin lippuihin ku sinneki ois ajatus mennä.

ei siis nähty emmaa. käpysteltiin kaupungilla ja tultiin kotiin. olin tappoväsyny joten pujahdin melki samantien yökkäriin ja menin köllimään. nukuin edellisen yön aivan törkeen  huonosti ja herätyski oli ollu jo viideltä ni kyllä väsytti. niin, sillon yöllä! voi hemmetti. siis maukka herätti mut. oli unissaan. olin ihan et mitämitänyt (mä oon aina ihan vauhko ku mut herätetään kesken unien, pelästyn hulluna ja en tajuu mistään mitään). joo, ni yks vaan kattelee makkarin oven suuhun että 'mä katoin että tossa oli äsken joku, mut ei siin enää ketään näy. ei täällä varmaan ketään oo'. ja sit se käy nukkumaan. mähän olin aivan paniikissa tietty (koska on tosi todennäköstä että täällä hiippailee jotain tyyppejä pahat mielessä..) enkä saanu sen jälkeen nukuttua. valvoin vaikka kuinka pitkään ja kuuntelin että hiippaileeko täällä joku. en uskaltanu nukkua, en uskaltanu lähtee kattomaan, en uskaltanu herättää maukkia..hohhoi =D.

eniveis, viime yön nukuin hyvin ja pitkään, ja aamun kruunasi ensinnäkin se, että maukalla oli vasta 9 meno joten saatiin syödä yhdessä aamupalaa, ja toisekseen se, että suuri käsityölehti tuli. vasta kerran sen selasin, oli paljon mitä vois tehdä. mut nyt on aika paljon kaikkea jonossa, joten selaan sen paremmalla ajalla uudestaan.

nyt taas hetkeksi villapaidan pariin, sitte lenkille ja töihin. huomenna lähetäänki mökille, ihanaa.