sain eilen sähköpostin unicefilta, että minulle on paketti. sitte siinä oli linkki joka ei toiminu =D. laitoin sinne postia et hei pliiiiis kertokaa mulle että mitä mä oon saanu ja keltä (vaikka tiesin melko varmasti jo siinä kohtaa että kuka on ollu asialla) ja ne vastas mulle että  okka, selvitetään. myöhemmin tuli viesti että mission completed ja mä pääsin sinne sivuille. ja mä sain ihanan lahjan:

Koulutarvikkeet viidelle lapselle

Yli sata miljoonaa lasta jää vuosittain koulun ovien ulkopuolelle. Suurin osa heistä on tyttöjä. UNICEFin tavoitteena on, että kaikkien lasten oikeus koulutukseen toteutuu. Lapsen sukupuoli, etninen ryhmä, asuinpaikka, uskonto tai perinteet eivät saa olla esteenä kouluun pääsylle. Pelkkä kouluun pääsy ei kuitenkaan riitä, vaan lapset tarvitsevat myös koulutarvikkeita. Oppiminen voi alkaa!

mä sitte tykkään tämmösistä lahjoista. sain viime vuonna synttärilahjaks 5 sikaa ja se oli aivan ihana lahja, mulle tuli siitä niin älyttömän hyvä mieli.  niinku tästäkin :), kiitos rakkaat.

eilen sain myös synttärilahjan, joka sekin oli ihana. siitä kiitos kuuluu ihanalle snyylleni joka paketeillaan saa minut sanattomaksi kerta toisensa jälkeen! haluan ihan todella tietää kuka sinä ihana salainen ystäväni olet! toisaalta haluisin että tää vielä jatkuis..ens kuussa on kuitenki aika lähettää viimeset paketit. nyyh. no mutta, snyyni oli viuhunut puikkojen kanssa ja saanut aikaiseksi jotain ihanan lämmintä:

990893.jpg

äh, onpa taas huono kuva. kiitos ihan hirmusesti :).

sitte mä sain iteki jotain aikaseks. aion mennä huomenna postiin ja on ollu tarkotus tehä kummipojalle sopivampi pipo. se edellinen on pikkisen pieni, ei ylety ihan kunnolla korvien yli. piposta kuitenki on pidetty jopa niissä määrin että siitä on joutunu kahinoimaan pikkuveljen kanssa. laitan sitte huomenna samalla postiin ninonki uuden pipon. nyt on varmasti sopivan kokonen ja ihan ninolle tehty:

990888.jpg

seiskaveikkaa ja valovillee. en oo ennen tehny  noin, että kirjon tohon päälle kuvion ja ei se ihan täydellinen ole. mutta kuitenki paljon paremman näkönen ku tossa kuvassa missä se näyttää ihan epätasaselta..tietysti suunnitelma ja todellisuus ei kohdannu, joten jouduin ite suunnittelee koko hemmetin pääkallokuvionki..mut kaipa ton nyt tunnustaa. neuloin siis tasasta tohon kuviokohtaan. ja tietysti läväytin sen pääkallon vasempaan laitaan (en tajuu et en osaa ees laskee..), joten jouduin laittaa noi rastit tonne tasaamaan sitä. lähetän sen kuitenkin, uskon että se kelpaa ku lapset ei välttämättä níin muusta välitä ku siitä että siinä on pääkallo ;).

semmosta :). käyn siis huomenna postissa ja toivon että mun syksyn sävyt pakettikin ois samalla noudettavissa, jännittää hirmusti ku tietää että se on matkalla :). heh, ikäänkuin mä en ois saanu ihan tarpeeks paketteja..