nyt on kuvat otettu maailman ihanimmasta

Syksyn sävyt -vaihto

-paketista. hain sen eilen postista heti kun kuulin että se siellä on, ja siinä jäi kuulkaa lenkit ja kaikki tekemättä ku piti kiiruhtaa kotiin ja urkkimaan pakettiin :). kaikkea ihanaa sieltä löytyi, ja siis ihan hirveen paljon kaikkee!

tietysti mä sain kortin, jossa kerrottiin miten juguttia tehdään ;).

(lehmät, jotka juoksevat eniten ja ravistelevat utareitaan, tekevat jugurttia. -allan, 5 vuotta-)

993133.jpg

ja sitte.. en ees tiedä mistä aloittaa! noh, herkkuja. mulle suklaata ja vimmulle pururullia. hauskasti valittu luupussi, siinä oli vimmun kuva :)

993168.jpg

no joo, se ei kyllä ihan tossa näy..mut vähän näkyy kuitenkin. sitte tuli tuoksukynttilöitä. appelsiinin tuoksusia - aivan ihana, raikas tuoksu! mä oon niiskutelllu menemään niitä tässä kirjotellessa (tilttas konekin välissä). sitte jotain suuren maailman ihmeitä joita mä en oo ennen nähny, siis tommosia kehyksiä joissa voi postittaa kuvan. eli semmosia kortin kokosia, minne saa väliin kuvan ja sen saa sitte liimattua..siis ei sitä kuvaa kyllä liimata =D. aivan mahdoton selittää, mä esittelen sitte paremmin ku käytän ensimmäisen. nää oli aivan loistavia ja tulee kyllä käyttöön. mistä näitä oikein saa?

993140.jpg

sitte lisää appelsiinia :). ja niin nappilahja ettet usko! mä oon tämmöstä halunnu ja suunnitellu tekevänikin, mutta kun en vaan saa aikaseks..ja nyt ei tarvii saadakaan :). eli..hmm..onks näillä ihan joku 'oikea' nimi? kahdenkädenpatakinnas?

993159.jpg

se on tarpeellinen ja lisäksi kaunis! ihana. ja niin..oli siellä lankaakin..vihreetä väriä oli kaksi ja oranssia kaksi:

993150.jpg

santorinia siis. meiän kodissa ei oo ennen tuota lankaa ollutkaan. sitä jo kokeilin neuloa, ihanan tuntusta. mitähän mä tekisin siitä..sitä mietitään, mutta tiedän jo mitä tästä ainosta teen:

993130.jpg

siitä tulee mulle itelleni kämmekkäät ja pipo tai kalorimetri, riippuu miten sitä riittää. mä tykkään ainosta ihan todella paljon, se on ihanan pehmeetä ja lämmintä. jos ihmettelette, että mihin ne suklaat on hävinny ku kaikki muu tossa kuvassa on, niin mä annoin ne maukalle. se jemmas ne johonkin. mun herkkulakko kyllä lipsu tossa aika pahasti, mutta viime viikolla (taas) lopetin karkin syönnin. oliko se viime viikolla? no sen jälkeen ku olin syöny sitä täytekakkua ja valkosta suklaata mitä tänne tuotiin. tuli vähän semmonen olo että tuli vedettyä vuoden herkut parissa päivässä, yök. niin ja siis mähän en pysty syömään suklaalevystä vaan jotain kahta palaa - joko mä syön sen tai mä en syö sitä.

meillä oli muuten töissä joskus aaajat sitte semmonen ihminen et sillä oli suklaalevy aina laukussa. ja se söi sitä just kaks viikkoo - pari palaa päivässä. en pysty tajuumaan! en mäkään siis kerralla tommosta levyä vedä mut jos se on avattu ni napostelen sitä menemään kunnes se on loppu.

joo, mut ei se vielä kuulkaa siihen loppunu se mun pakettini. säästin parhaan viimeseks.

993169.jpg

kaunista. se on mun sukasta. mielettömän kauniit sukat, kiitos päivi ihan hirveesti! suotta epäilit kokoa - ne on täydelliset, sinne mahtuu mukavasti alle sukkakin eli ei liian pienet ollenkaan. mä en saanu noista sukista kunnon kuvaa niin että tuo ihana mallineule ois näkyny kunnolla.

kiitos!

vimmukin kiittää:

993165.jpg