housesta tällä kertaa. meillä meni tuo piuha lopullisesti rikki joten läppäristä tyhjeni akku joten oon ollu raukka ihan nettipimennossa. nyt oon krapulassa joten en jaksa naputella.

tää on nyt tämmöi tiedonanto kaikille kiinnostuneille, että me tullaan hyvinkäälle joulukuun ekana viikonloppuna. kaks vaihtoehtoa. joko me tullaan torstaina aamulla..eli itsenäisyyspäivänä. mä oon sillon ke-to yön töissä, pääsen klo 04:30 ja lähetään siitä ajamaan.

tämä edellyttää tosin sitä että joku ihana ihminen tekis mun perjantaisen työvuoron. jos ei, niin sitten tapahtuu seuraavaa: maukka tulee vimmun kanssa autolla keskiviikkona kun se pääse koulusta ja minä tuun junalla perjantaina ku pääsen töistä. mulla on lyhyt aikanen aamuvuoro ja ehdin puolenpäivän junaan, mutta jos tuun junalla ni meen ensin helsinkiin.

sunnuntaina me lähetään kotiin, lauantaina on matin ja piinan tuparit ja mä toivon näkeväni paljon ihania ihmisiä.

jeh.

ai, ja kiitos tytöt tiistaista, naputtelen siitä ku tästä piristyn..oli ihan huippua :).

ai joo, hp-mainostusta. meni tosiaan takuun piikkiin tuo piuha ja eilen siitä ilmotettiin että se on risana. tänään se tuli kotiovelle. mieletöntä. ja vielä huomio kaikille askartelijoille jotka täällä visiteeraa! suositelkaa minulle nettikauppoja joista saa korttipohjia, erilaisia papereita ymv. mulla joku osote olikin mutta kas vain, sen hävitin.