mä en oo varmaan ees muistanu kertoo teille! mutta siis, ku mä alotin tosiaan ton postcrossauksen ja oon niitä kortteja lähetelly ja saanu ja nyt joku aika sitten mulle oli sieltä pc-sivujen kautta lähettänyt viestiä japanilainen tyttö (nainen, muakin jopa 2 vuotta vanhempi ;)). tam on aivan hullaantunut suomeen, hän oli käyny täällä nyt syyskuussa ja on kertarysäyksellä rakastunu tähän maahan ja on sitte samalta istumalta alkanu opiskelemaan suomen kieltä. niin, ni tamilta tuli viesti että hän haluis suomalaisia kirjekavereita, ihan siis perinteistä etanapostia. mä luonnollisesti innostuin ajatuksesta suunnattomasti ja olin heti et joo, sopii!

mullahan on pentuna ollu kauheet määrät kirjekavereita ja oon itse asiassa tässä miettinytkin että miksei niitä enää oo..on se niin paljon kivempaa saada oikee kirje! no mut niin, tänään mä sitte sain kirjeen japanista :). kirjekuori oli suljettu tämmösellä tarralla:

1047253.jpg

ihana. mä en ihan tiedä mitä se tarkottaa..mut varmaan jotain. tam oli kirjottanu myös oman nimensä noilla japanilaiskirjaimilla siihen kirjeen loppuun, vitsi ne on hienoja! sitte kuoressa oli tamin kuva ja kortti:

1047261.jpg

ja aivan mielettömän ihana kirjanmerkki

1047256.jpg

:)

tietysti mukana oli  myös kirje, jossa tam kerto itsestään ja kotikaupungistaan ja suomenreissustaan. hauska juttu, meillä on ihan samoja harrastuksia - molemmat tykkää lukea paljon ja askarrella ja tam on alkanu just opettelemaan neulomistakin..hmm..paljonkohan siellä maksaa langat..

oli ihanaa saada kirje ja vielä jostain kaukaa.