joo, mulla on menny hermot otsikoiden keksimiseen ja mulla on siihen täydellinen ratkasu. tää on vapaasti kopioitavissa niin kauan ku ei omi kunniaa tästä nerokkaasta ideasta itselleen. otsikot muodostuvat siis istumalla telkkarin ääreen, lukemalla ensimmäinen esiintyvä tekstirivi ja naputtamalla se otsikoksi. eli kuten teijalla, niin täälläkin voi otsikkorivillä esiintyä tästä eteenpäin ihan mitä vaan =D.

eilisen kommenteista tähän kun ei kone tykännyt antaa jostain syystä kommentoida..

kassis, mäki yleensä tykkään syysmyrskyistä. nyt se vaan oli jotenki liikaa. mutta joo, siis ihania ovat myrskyt :). poikkeuksena kylläkin se ku joutuu sateessa ja tuulessa kävelemään töihin. plaaah.

kirsi mä oon kokeillu puuvillahanska-rasva-yhdistelmää muutamaan otteeseen useella eri rasvalla. ei sovi mulle :(. mun iho ei tykkää muutenkaan mistään rasvasta mikä ei imeydy nopeasti vaan jää hengaamaan. mut hyvä kun muistutit puuvillahanskojen olemassaolosta noin muuten, ne aika tehokkaasti ehkäsee myös raapimista. ja niin..itsekkäästi olen omasta puolestani onnellinen että muutki joutuu kärsimään näitä ihoasioita, siitä tulee aina parempi olo ku joku ymmärtää.

satu, nice :). mä kävinki sulle jo naputtelemassa jotain.

sitte. optikkoreissu. huoh. selvisin ilman laseja. tai tilanne on nyt se, että mulla on hajataittoa ja se vaikuttaa eniten siihen että mun silmät väsyy. mut mä nään hyvin kauas ja lähelle, joten en tarvii laseja mutta saan ne ottaa jos tuntuu että se helpottaa mun elämää..tänään viimeks tuntu että se helpottais - jokainenhan tietää mitä on tehdä mustalla langalla yhtään mitään, saati jotain tarkkuutta vaativaa työtä ja vielä vähän huonossa valossa. mut koska mä en laseja tod halua, ni oon nyt ilman.

toi mun otsikko on muuten nelosen laatusarjasta 'kellarin kunkku'. joo, ei oo kovin laadukas. mä oon nyt pari kertaa sitä kattonu ku aika usein lösähdän tähän aikaan sohvalle. en tykkää. mä oon itseasiassa johonki viime viikkoon asti aina luullu - siis ku oon lukenu jstn telkkaohjelmista että kellarin kunkku tulee - että toi on se..siis se piirretty sarja missä ne juo kaljaa sen aidan vieressä. maukka ties kertoo et se taas on kukkulan kuningas se. kuninkaita kuitenkin..

hauskat halloweenit kaikille onnellisille jotka sitä pääsee viettämään. meillä suu napsuu kovasti molemmilla, mutta mä meen tietty huomenna aamuun töihin. saadaan maanantaina uudet työvuorolistat ja päätettiin et heti ensmätteeks katotaan joku yhteinen vapaa ja sitä edeltävänä iltana ollaanki sitte kännissä. nih. mä voin sit ilmottaa ni pääsette kaikki mukaan tänne hippaamaan ;).