en oo siis menossa naimisiin. mut mun rakas, ihana ystäväni tekee sen huomenna ja siitä johtuen mulla soi päässä kaikki häälaulut. häistä tuli mieleen suvi (koska suvi on in lööööv). en vastannu sun kommenttiin vissiin eilen..mut siis niin, mä oon ajatellu sua paljon mut en oo ehtiny soittamaan. no toi edellinen lause koskee oikeestaan kaikkia mun ystäviäni <3.

nassukirjasta..se on hassu paikka. siel on kaikkia ihkuja, mun veikka ja teppo ja tepon veikka ja teija ja kaikki. sillä on ehkä hieman koukuttavia ominaisuuksia mutta ei kyllä paljoo. varsinkin ku mä tunnen tosi vähän semmosia nassukirja-ihmisiä. siis jostain syystä suuri osa mun ystäviä ei ees jaksa kirjottaa sähköposteja, tai siis muutenkaan hengailla missään netissä. (siis 'jostain syystä', tietty ku mä oon jo niin vanha =D).

ystäväkirjasta taas, martta :). voi vitsi! ihanaa ku maailmasta vielä löytyy ihmisiä jotka on kuvitellu kadottaneensa jo vuosia sitten, täysin ja kokonaan!

ei mistään kirjasta..kävin apteekissa. mulla on tosiaan käsissä ihottuma menny pahemmaks ku aikoihin ja oon jopa joutunu olemaan tekemättä mitään käsilläni tästä johtuen =(. surkeeta. oikeesti se on v*ttumaista ku ei voi niin mitään tehdä. jos mä neulon ni kutittaa sekä lanka että puikot tai vaan puikot. jos mä kirjon, kutittaa kangas. ja askartelu..ei hei puhettakaan että voisin kovin pitkään pitää saksia käsissäni, saati sitte koskeekaan liimaan. murrrr. kaiken huippuna käsien pesu sattuu, kutittaa ja kirvelee. pyykkiä ei voi ottaa koneesta koska se se vasta kutittaakin. kumihanskat - ei toivookaan, lähtee samantien järki päästä sen kihinän kanssa. jos mä nyt sattumalta haluan syödä vaikka klementiinin ni maukan pitä kuoria ja pilkkoa se mulle. tomaattia leivän päällä - ei onnistu. ja ne yöunet. jos sitä nyt joutuu aamuun menemään töihin ni kyllä sitä mielellään nukkuis sitte aamuun asti eikä heräis aamukolmelta siihen että kädet on verillä ku on unissaan raapinnu. murrrrrr.

kiitti ku kuuntelitte ;). mä tiijän et onneks tääl käy ainaki sanni joka ymmärtää mua :).

no mut eniveis, mulla on ollu kädet jo pitkään vähän huonona josta johtuen mä en siis saa käyttää kortisoonia enää..en jaksanu alkaa jonottaa ihotautilääkärille ni aattelin et käyn ensin apteekista kattoo josko jotain voidetta. kävin siis prisman apteekissa, tiedoks vaan kaikille jotka haluu erinomaista palvelua. oli kyllä niin asiantuntevaa henkilökuntaa ettei mitään! sain rasvat ja kaikki, ja lisäks se anto mulle antihistamiinia että kutina loppuu ja saan yöt nukuttua ja hyviä ohjeita tuli kasapäin ja siis se nainen oli niin älyttömän ystävällinen!

mä kokeilin tota rasvaa, ihan unelmaa. mulla siis oli ennenkin ihan apteekin perusvoidetta, herkälle iholle ja blabla mut ku sitä laitto ni seuraavat 5 minuuttia oli silkkaa kidutusta kun se jostain syystä sai vaan kutisemaan. tää uus rasva (cano derm) ei kutise yhtään.

ihanaa :))!

huomenna on muuten edessä mun kauhistus - näöntarkastus. mä niin tiedän että lasit joudun ottaa et oon jo katellu et mimmoset mä haluisin. tai en kyl haluis mut jos on pakko ni sit on pakko haluta. se on vaan ku mulle ei sovi mitkään lasit maailmassa ni se on vähän kurjaa sitte niin..

joo, nyt mä rupeen rasvaa käsiäni ja tekee jotain, en tiedä mitä, siis luultavasti vaan kökötän. on meinaan niin hirvee syysmyrsky päällänsä että ei oo kyllä puhettakaan että lenkille lähtisin.

pus.