se aina sillon tällön katoo. nyt se on kadoksissa. oisin esitelly teille vaikka sun mitä ja ihan ensimmäisenä ne ihanat korttitarpeet, jotka tilasin paperellasta. hyvälaatusia olivat ja nopeesti tulivat. ja siis hetkonen..kuinkas paljon halvemmalla kun eräästä toisesta paikasta..yli puolet! älytöntä. lämpimästi siis suosittelen. tosin edelleen otan vastaan vinkkejä askartelunettikaupoista =). nyt ei tarvii onneks vähään aikaan muuta miettiä ku sitä että missä välissä mä saan kortit tehtyä. toivottavasti pian ni saan osan myyntiinkin, jos vaikka sais vähän joulurahaa ;). ja jos joku jo nyt tietää että haluaa ostaa kortin tai pari, ni sähköpostia saa laittaa tulemaan ni saa sitte jopa toiveidensa mukaisen kortin.

myös olisin näyttänyt mun uuden lempilankani. mä oon oikeesti ihan rakastunu. snyyn lähettämä karuselli on odotellu laatikossa etten hassaa sitä vaan johonkin, ja viime viikolla mä kaiket illat ajattelin vaan sitä. mä tiesin että siitä on tulossa suorakulmanen fifi. ihme ja kumma itsekuri piti sen verran, että tein snyylle lähetettävän paketin ensinnä valmiiks ja sillä sekunnilla ku laskin sen käsistäni, hyökkäsin karusellin kimppuun. nyt on eka kerä fifeilty ja mä oon jo päättäny että käyn ostaa vielä yhden kerän ja teen siitä samalla kalorimetrin tai pipon ja ehkä kämmekkäät tai jotain. haluisin siitä myös paidan, säärystimet, pitkän neuletakin..ihanaa =).

-10% tempaukseen tuli siis eilen 150 g miinusta. 100 g fifiä ja 50 g snyytä. ja plussaa tais tupsahtaa vähän enemmänkin, kävin vähän tapiolla hengaamassa ja samalla ku tilasin sieltä snyyn pakettiin jotain aivan täydellistä, löysin osan myös jouluyllätysvaihtopakettiin piiloteltavista asioista. niin, ja siis siellä ku kerran olin ni olihan sitä jotain pientä itelleki saatava. mutta poikkeuksellisesti mä tilasin lankaa, jota oikeesti tarvitsen. kuvitella ;).

eilen käytiin taas prismassa, olisin halunnu valkosta fania että oisin vihdoin päässy tekemään teijan ihkuohjeesta kettupuuhkaa. no kas vain, ei löytynyt. lankahyllyt oli muutenki taas niin tyhjillään et pakko on todeta että toi prisma on näiltä osin ihan turha kauppa. se lankaosasto on niin hunningolla aina ku siellä käy, että ei pal huvita siellä ees käydä. löysin sentään kirjan ale-osastolta. 'helpot kodin tekstiilit', siel oli tyynyjä ja tyynyliinoja ja peittoja ja erilaisia verhoja ja pöytäliinoja. hyviä ideoita. 6,50 €. sopii mulle =).

no mut niin, fanit jäi saamatta ja mä eipäilen et mä en koskaan saa itelleni kettupuuhkaa valmiiks asti ku itseni tuntien mä en taas seuraavaan puoleen vuoteen muista kaupassa ollessani (siis jossain oikeessa kaupassa mistä saa lankojaki) sitä fania ostaa.

eiliseen 'elämän pieniä iloja'-postaukseen hain eilen apteekista täydennystä. visineä väsyneille silmille. elämä hymyilee ;). nyt fifin kimppuun vielä hetkeks, sitte lenkille ja töihin.

ihanaa alkuviikkoa kaikille!