se jatku että 'on kristinuskon perusmessage' mut mä en halunnu sitä mun otsikkoon. tuo ei ollu teksteistä, tuo oli suomalaisesta jostain..emmä tiedä mikä tuolta telkkarista tulee, kirkon tilasta ne jotain pöpisee.

no mutta. iloisia uutisia =), maailmassa on yksi pieni poika enemmän <3. ihanaa. saatiin kuulla ilouutinen tänään kolmen jälkeen, ja meiltä kun lähtee posti klo 16:45 ni siellä lähti tämmönen paketti:

1058769.jpg

perinteiset tossut siis..ja kortti. just viikonloppuna harmittelin kortteja pykätessäni että hitsi ku tietäis kumpi sieltä tulee ni vois tehä kortin valmiiks – mulla kun ei oo mitään semmosia unisex-kuvia. siis vielä, tilasin niitä heti kun huomasin tämän kauhean epäkohdan ja ne on varmaan jo heti huomenna täällää..nyt vaan ihmettelen sitä että miks mä en ois voinu tehdä kummankin näköistä korttia..mut kivampihan se oli nyt tehä, kun sitä teki jollekin tietylle pienelle ihmisenalulle.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

viikonloppuna tehtailtuja kortteja on tänään perillä, tai ainakin oletan että ne kaikki on perillä..heiniltä tuli just viesti että sinne on paketti mennyt ni eiköhän se muillekin oo posti kortit kuljettanut. heinin kortti on se, mistä ei oo ees kuvaa kun se pujahti kirjekuoreen ihan huomaamatta. mukana oli ne taannoin tehdyt kämmekkäät, joku saattaa muistaakin..

 

984064.jpg

 

sitte oli toi iskäpäivä tuossa..mähän en mitään lahjoja, meillä on ollu vähän tapana että äiti saa aina kimpun valkovuokkoja ja iskä kortin. iskälle on oikeesti lähes mahdotonta keksiä mitään lahjoja. siis joo, lukuunottamatta after eigh-konvehtiloita ja viski/konjakki/jallupulloa. mut mä en järin tykkää antaa syötäviä tai juotavia lahjoja ku nehän sit niinku katoo. eli. kortti. myöhässä, koska olen minä =).

 

1058772.jpg

 

tykkäsin tosta kuvasta aivan älyttömästi. mutta voin kertoo että sen leikkaamisessa meni jokunen hetkinen ja muutama hermopinne. onneks ostin ne kunnon 3d-sakset, ei ois tullu tavan fiskarsseilla tosta niin mitään.

 

siitte mun rakkaalla, ihanalla ystävälläni tepolla on synttärit huomenna. kerranki mä muistin sen synttärit ja sain vielä ajoissa kortin tehtyä ja lähetettyä!

 

1058782.jpg

 

joo, se on vähän vaaleenpunanen mut on se. sit on vielä muutama kortti tehtynä ja kassikselle rasia minkä unohdin lähettää..hemmetti. mut onneks on joulukuuhun vielä aikaa, tää menee siis kassiksen joulukalenteriin ja luukuksi numero 12. ihana oli tehdä tuommosta pikkupakettia, tykkäsin ihan hirveenä. mut niin, niitä ei nyt sit pal esitellä ettei pilata yllätystä!

 

tänään mulla on siis tosiaan ollu vapaapäivä ja mun on pitäny saada jotain aikaanki mutta ku kato mä avasin koneen ja netin ja nassukirjan ja mitäs vielä..no niin, sitä paitsi ensin nukuttiin pitkään ja sit tuli tää yllätysvauva (ku ei oo tiedetty siitä ku 8 kuukautta =D) ja niin, nyt mä oon tässä. ja nyt mä oon menossa jatkamaan puuhasteluita.

 

ihanaa loppuiltaa kaikille =).