minä. itseäni voin syyttää, ja tietysti maukkia. se pakotti mut juomaan kauheet määrät kaljaa ja valvomaan aamuyöhön. ei meinaa silmät pysyy auki ku oon niin poikki ja närästää niin paljon etten uskalla juoda kahvia. niin, enkä viiti nukkua ku huomenna pitää mennä aamuks töihin..niin, ja kylhän mä aika pitkään nukuin, khih.

mä oon tehny. suurin osa tehdyistä menee pukinkonttiin tai on muuten vaan hyshys, ni ei näytetä niitä. mut itellenikin tein sen fifin. kamerassa on joku asetus nyt **turallaan, otin varmaan miljoona kuvaa ja ne näytti kaikki aivan kauheille, mut ku siirsin ne koneele ni ei nää niin pahoja ookaan. mutta niin, ihana fifi on ihanan, ihanan snyyni lähettämistä karuselleista ja ah, niin täydellinen.

1080911.jpg

virkkasin myös sydämen siitä lopusta, se on mun kalorimetrissä tuomassa yhteneväisyyttä ja herättämässä hilpeyttä. tykkään. lankaa meni jotakuinkin se kaksi kerää, mitä nyt jäi vielä tuon sydämenkin jälkeen. eli kymppikerhoon (ei siihen tuhmaan, vaan tähän lankaiseen) miinusta 185 g. wu-huu. vois tota muuten juhlia mutta plussaa tuli just 250 g sieltä tapsalta. tosin siitä 100 g on tiettyyn tarkoitukseen, ja 50 g itse asiassa myös jo valmiina ajatuksena, eli ei huolta. niin tosiaan, 10 puikoilla tein ton eli nopeesti tuli.

snyyni ihan ensimmäinen pakettihan sisälsi lankaa ja kool aideja. tästä lähdettiin:

911856.jpg

911858.jpg

911861.jpg

911863.jpg

911865.jpg

911867.jpg

911876.jpg

kun kertut meni purkuun, muistin että tää lanka oli varattu rakkaan ystävän joululahjaan. tässä toinen niistä:

1080915.jpg

kovasti on vielä päättelemättä kun alko epäilyttämään langan riittävyys. tykkään.

täytyy mennä syömään ja alkaa väkertää häädecoa, se tuli eilen. ah, oon muuten unohtanu ilmotella siitä. kassi-alma, jos luet tätä ni älä menetä hermojas mun kanssa :), laitan huomenna sulle spostia että se on tullut ja kerjään seuraavaa osoitetta.