vitsi hirveetä vauhtia menee aika. en oo ehtiny kirjotella ku oon ollu töissä ja värkänny vikaa sny-pakettia ja jyv-pakettia ja vaikka kuulkaa mitä.

sain iloisia uutisia, mun määräaikanen sopimukseni muutetaan vakituiseksi osa-aikaseksi =). paino siis sanalla vakituinen. ihan huippua. sain myös lisää tunteja ja oon niin hyvillä mielin etten oikeen osaa ees hehkuttaa koko asiaa. pomoki varmaan luuli et mua ei ees kiinnosta, ku olin ihan varma että mua ei vakinaisteta ja sit ku se kerto siitä ni olin vaan tyyliin et 'jaa'.

no mut niin, jee =). mä olin kuvitellu että en stressaa tota määräaikasuutta (ja siis meillä töissä se ei oo ollu mitenkään varmaa että se määräaikasuus vakinaistetaan tai että sitä edes jatketaan), mutta ilmeisesti oon stressannu sitä tiedostamattani - oli meinaan niin miljoonasti parempi fiilis olla eilen töissä ja jotenki oli mukavampi puhuakin ihmisille. siis työkaveri-ihmisille. oon mä tietty puhunu niille tähänki asti ;), mut nyt se oli jotenki kivempaa. äh, ei sitä pysty selittämään.

olo on kuitenkin huippu, ja lisäonnellisuutta tuo se, että viikon päästä mä nään suurimman osan mun rakkaista ihmisistä. odotan ihan hirveesti että nään kaikki, porukat ja ehkä broidin ja ihan erityisen ilonen oon sampasta ja jennistä, koska teitä mä en oo nähny yli vuoteen! ja siitä että nimppa lähtee ulos, koska siitäki on yli vuos =). ja siitä että me päästään heidin kanssa ulos, siitäkin on yli vuos ja sitä edellisestä kerrasta vielä useempi vuos..nii, ja sit ehkä mä nään sen suvin miehen vihdoin! voi että. parasta siinä, että asuu kaukana on se, että osaa oikeesti arvostaa ystävien näkemistä.

joo, ja siis maukan äippä tekee meille jouluruokaa. mä en siitä ruuasta niin, enemmän mulle tulee hyvä mieli kauniista ajatuksesta, mut voitte vaan kuvitella kuinka onnellinen maukka on kun se saa kinkkua. se voi oikeesti syödä sitä ihan mittaamattomia määriä. mä odotan ehkä enemmän oliiveja. uskokaa tai älkää, mutta täältä savonlinnasta ei saa marinoituja oliiveita - siis irtomyynnistä, eikä niitä saa myöskään joensuusta. joten mä saan niitä vaan sillon ku käyn hyvinkäällä (tai jos joku tulee tänne ja tuo niitä), ja viimekski ku olin siellä ni taisin vetää niitä parin päivän aikana jonku 300g..tulee aina vuoden suolat kerralla ;).

huippua on myös se, että veronpalautukset tulee. se tarkottaa sitä että mulla on rahaa. se se on kuulkaa vallan erikoista.

oikein ihanaa viikonloppua, haliruts.