- mä olen saanun virkulta palkintopaketin. ihana, ihana paketti! meikkipussi, virkun omatekemä huopainen kännypussi (vähän toivoinkin että saisin tuommoisen =)), nalle coloria sinisenä, joulukortteihin puisia poroja ja hepuliteetä. oikein sopivaa minulle ;), makuna suklaa ja minttu. tuoksuu taivaallisen ihanalta, kerron mausta kun olen sitä kokeillut. kuvia tulee kun kameran akut latautuu.

- mä olen saanut broidilta synttärilahjan. mielettömän ihanan synttärilahjan, joka tosin romutti lopullisesti mun lankavaraston pienenemisprojektin. mutta voi, miten se on ees tullu ajatelleeks mulle lankoja ja voi mitä lankoja..tosin apua oli ollut kuulemma saatavilla, eli lienen kiitokset velkaa myös katalle :). kuva tästäkin sitten..sitten.

- mä oon pistäny menemään viimesen sny-paketin. mun snyynä oli tinxte, ja lahjojen keksiminen oli mukavaa, koska mitä mä hänen blogiaan luin ni maku ja huumorintaju oli meillä erittäin samanlaiset. koko sny-syksystä enemmän kunhan tämä päättyy minunkin osaltani. jos joko snyyni tai joku hänen läheisensä käy täällä, niin lämpimiä terveisiä täältä lähettelen ja toivon että kaikki on kunnossa!

- olen nähnyt ihania ihmisiä, saanut paljon halauksia, suukkoja ja hymyjä. oon saanu nauraa paljon ja itkeäkin vähän. oon syöny hyvin ja juonu vielä paremmin ja kaiken juomisen välissä levänny ja kaiken juomisen lomassa polttanu niin paljon tupakkaa että keuhkoihin sattuu.

- osa ihmisistä jäi taas näkemättä, mutta vaikka se harmittaakin (ja varsinkin nyt kun tää johtu täysin mun heikosta hapesta =(..) ni mä alan kai jo tottua siihen että aina jää joku ihana näkemättä.

- mä oon saanu kaikki kynteni katkottua, mikä on kurjaa koska mulla ei oo koskaan ennen kynsiä ollutkaan.

- mä oon käyny koiran kanssa eläinlääkärissä ja kuullu että kaikki on hyvin.

- surullista kyllä, mä oon ostanu elämäni ensimmäiset kosteusvoiteet missä lukee 'anti-wrinkle'. aaaaaaaargh.

- oon saanu aikaan häälahjan josta olen ylpeä, ja erityisen onnellinen sen takia että siitä tunnuttiin tykättävän. (miten tuo ikinä taipuukin)

- tänään oon saanu aikaan joulukortit. osa jää tänä vuonna lähettämättä mutta tänä jouluna mulla ei vaan ole aikaa millekään. mut joulu on kuitenki joka vuos ni mitäs tässä ;).

- oon selvinny eilisestä kaoottisesta työpäivästä vaikken oikeesti tajunnu mistään mitään apaut koko päivän aikana.

siinä kai tärkeimmät. nyt mä meen tekee ruokaa.